V pondělí 21. října otevře Lidl v Brně v ulici Šumavská novou prodejnu. Tím zaokrouhlí počet svých prodejen v České republice na 250. Zákazníci ji najdou v obchodní pasáži s názvem Šumavská Market, která byla vybudována ve stávající zástavbě nedaleko tramvajové a autobusové zastávky Tábor a vybavena bude prvky nového konceptu. Na nakupující a zaměstnance tak čeká řada novinek a také speciální akce. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří místní mateřskou školu.
Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v moderních prostorách. Prodejna bude vybavena vlastní pekárnou, díky které bude v nabídce vždy čerstvé pečivo. Vedle dostatečného počtu pokladen s velkým odkládacím prostorem zákazníci jistě uvítají také rozsáhlý úsek čerstvých potravin. K dispozici budou mít velký výběr ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Vystavené zboží pak dobře vynikne díky LED osvětlení a barevnému provedení interiéru. Lidl pamatuje i na zákazníky, kteří jsou zvyklí jezdit na nákupy autem. Využívat budou moci vyhrazená parkovací místa v podzemních garážích, které jsou součástí obchodní pasáže.
„Novinkou je také WiFi připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Po dobu jednoho týdne po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akce určené pouze pro tuto prodejnu. Jde přitom o již 12. prodejnu Lidlu v moravské metropoli a celkově 250. prodejnu v České republice.
První den otevření bude spojen také s podporou pro místní MŠ Antonínská. Z každého nákupu nad 300 korun uskutečněného v tento den společnost Lidl daruje částku 50 Kč. Finance budou využity na nákup venkovních herních prvků.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 249 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.twitter.com/lidlcz
www.facebook.com/lidlcesko
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika