Niceboy se stal novým partnerem české fotbalové reprezentace

Praha, 13. listopadu 2019 – Novým partnerem české fotbalové reprezentace se stala společnost Niceboy. Značka známá především jako výrobce akčních kamer, bluetooth sluchátek, reproduktorů a gamingového vybavení bude národní tým podporovat v následujících dvou letech.

Zástupci obou stran oznámili partnerství v pondělí v pražském hotelu Don Giovanni, kde národní tým zahájil listopadový sraz před blížícími se zápasy proti Kosovu a v Bulharsku.

Spolupráce se týká především mistrovství Evropy 2020 a následných bojů o mistrovství světa 2022. Konkrétní průběh spolupráce ještě bude upřesněn. Aktuálně jsou v jednání například společné odpočinkové zóny či roadshow po České republice s náborem fanoušků. Vzhledem k širokému spektru elektroniky Niceboy je dále plánována například i speciální série reprezentačních upomínkových předmětů.

V neposlední řadě se Niceboy kromě partnerství s „A“ týmem zavázal aktivně podporovat i mladé fotbalisty a zapojit se do nové náborové kampaně.

„Z tohoto partnerství máme velkou radost. Sport obecně máme v Niceboy rádi a konkrétně českému fotbalu hodně fandíme. Je pro nás velkou ctí, že můžeme českou fotbalovou reprezentaci jako partner podporovat,“ řekl ředitel společnosti Jiří Zima.

Nové spojení vítá také Iveta Vondrová, ředitelka oddělení reprezentace STES (marketingová dceřiná společnost FAČR): „Z partnerství můžou těžit obě strany. Myslím, že pro fanoušky bude atraktivní hlavně série reprezentačních předmětů. Různá zařízení si tak naši příznivci budou moci koupit v designu české reprezentace. Spojení národního týmu a Niceboy dává smysl.“

Česká fotbalová reprezentace se aktuálně chystá na vyvrcholení kvalifikace o postup na mistrovství Evropy 2020. Již ve čtvrtek 14. listopadu v Plzni přivítá Kosovo. Případné vítězství už by národnímu týmu dalo jistotu účasti na šampionátu. Poslední zápas se bude hrát v neděli 17. listopadu v Bulharsku.

O Niceboy:

Produkty Niceboy byly na evropský trh poprvé uvedeny v roce 2016. Díky kombinaci specifického designu, kvality a příznivé ceny se dnes značka Niceboy prodává již v 8 evropských zemích. Původním zaměřením značky byly outdoorové kamery, autokamery a jejich příslušenství. Tento segment o rok později doplnily audio produkty z kategorií přenosných repráčků, bezdrátových sluchátek a fitness náramků. V současné době se portfolio značky rozšiřuje jak ve stávajících kategoriích, tak i v kategoriích úplně nových. Aktuálně Niceboy vstupuje na trh s ucelenou řadou gamingového vybavení od myší, klávesnic, sluchátek až po hráčské židle či větráčky.