Anketa Esquire Man 2019 časopisu Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA zná své vítěze

Už pošesté hlasovali čtenáři pro svého kandidáta v rámci ocenění Esquire Man 2019, které tradičně vyhlašuje lifestylový měsíčník pro muže Esquire. Patnáct nominovaných bylo po třech rozděleno do pěti hlavních kategorií a na webu www.esquireman.cz pro ně hlasovalo téměř 8,5 tisíce lidí. Hlavní cenu získal Heřman Volf – handicapovaný sportovec, který motivuje tělesně postižené i zdravé k aktivitě a překonávání překážek.

Vítězi v jednotlivých kategoriích se stali následující kandidáti:

Kategorie „sport“ – pilot Martin Šonka

Kategorie „human“ – spisovatel a nakladatel Jiří Padevět

Kategorie „byznys“ – majitel agentury Socialsharks Petr Andrýsek

Kategorie „art“ – herec a režisér Jiří Mádl

Kategorie „do 35 let“ – spisovatel Petr Ludwig

Generálním partnerem letošního ocenění je společnost ŠKODA AUTO. Partnery jsou značka piva Krušovice a Jan Becher Pernod Ricard – whisky Chivas Regal. 

Slavnostní vyhlášení 6. ročníku ocenění Esquire Man 2019 proběhlo ve středu 13. listopadu 2019 v prostorách pražského Theatre ROYAL za účasti letošních nominovaných i těch z předcházejících ročníků, obchodních partnerů, profesionálů z nejrůznějších oblastí – od fotografů po známé osobnosti. Moderátorské taktovky se ujali herci Vladimír Polívka a Petr Vančura. Hudební vystoupení zajistila skupina No Name. 

Za celou dobu trvání ankety Esquire Man bylo na toto ocenění nominováno už celkem 111 zajímavých osobností, které si zaslouží uznání ostatních.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

_