Přední evropská přepravní platforma Bolt v Praze zaznamenává rostoucí poptávku po službách partnerských řidičů. Právě proto se Bolt snaží využívání aplikace současným i nově příchozím partnerům nejrůznějšími způsoby co nejvíce zpříjemňovat a nabízí jim širokou škálu výhod.
Bolt si partnerských řidičů váží, a proto jim chce nabízet nejlepší podmínky na trhu. Ve srovnání s konkurencí si Bolt od partnerských řidičů bere pouze 20% poplatek za využívání aplikace. Jakmile řidič daný týden dosáhne na 50 jízd, ke každé další navíc dostane zpět 12 % z celkové ceny jízdy ve formě bonusu. Efektivně je tak poplatek za aplikaci po 50 jízdách pouze 8 %. Bolt se snaží být vždy o krok před konkurencí, neboť je přesvědčen, že pouze spokojení řidiči, kteří si za den vyjezdí dost peněz, mohou nabízet služby na nejvyšší úrovni, které udělají radost cestujícím.
Bolt řidičům také nabízí další benefity, kterými je chce přesvědčit k tomu, aby při svých jízdách v Praze využívali právě tuto aplikaci. Až do konce roku tak běží soutěž, kterou chce aplikace odměnit ty nejaktivnější řidiče. Každý týden totiž rozdává dárky v hodnotě 100 tisíc korun. V říjnu Bolt rozdal pět nových iPhone 11, zdvojnásobil týdenní výdělky 8 šťastným výhercům a umožnil dvěma partnerským řidičům jet na dovolenou pro dvě osoby, každou v hodnotě 50 000 Kč. Bolt nechává výběr cen na partnerských řidičích. Ti sami hlasují o jaké ceny mají největší zájem. V listopadu Bolt rozdává dvacet poukazů na tankování pohonných hmot každý v hodnotě 10 tisíc Kč, jednorázový bonus 10 tisíc Kč pro deset partnerských řidičů a znovu pět nových iPhone 11. Čím více jízd řidič za týden absolvuje, tím větší je jeho šance na to, že bude v soutěži vylosován právě on.
Dalším benefitem je zvýhodněný mobilní tarif. Mobilní tarif nabízí neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR na česká telefonní čísla a partnerský operátor jej řidičům nabízí ve dvou verzích – 10 GB nebo kompletně neomezená data. Mezi další benefity pro partnerské řidiče patří například placená čekací doba, storno poplatky nebo dynamické ceny, které při zvýšené poptávce zajišťují násobky zvyšující výdělky.
“Pouze spokojení řidiči jsou schopni poskytovat služby na nejvyšší úrovni, které vedou ke spokojeným cestujícím. Součástí naší péče o spokojenost řidičů je právě také snaha nabízet jim řadu nepeněžních benefitů, kterými se jim chceme odvděčit za jejich aktivitu na platformě,” dodává Roman Sysel, regionální manažer aplikace Bolt pro střední Evropu.
O Boltu
Aplikace Bolt, dříve známá jako Taxify, je přední evropská přepravní platforma, která se snaží o to, aby doprava ve městě byla jednodušší, rychlejší a spolehlivější.
Byla založena v roce 2013 Markusem Villigem. Je jednou z nejrychleji rostoucích přepravních platforem v Evropě a Africe. Investovaly do ní firmy jako Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital a spoluzakladatel společnosti TransferWise Taavet Hinrikus.
Bolt má více než 25 milionů uživatelů ve více než 30 zemích po celém světě.
Více informací zjistíte na www.bolt.eu.