Ve čtvrtek 21. listopadu v 11.00 hod. otevírá Lidl novou prodejnu v Praze. Zákazníci ji najdou v prostorách Centra Stromovka. Jde o vůbec první obchodní centrum v Česku, které svým návštěvníkům nabídne prodejnu Lidl. Centrum se nachází v ulici Veletržní v Praze – Holešovicích. Nová prodejna bude vybavena prvky nového konceptu a uzpůsobena specifickým potřebám obchodního centra. Na nakupující a zaměstnance tak čeká řada novinek a také speciální akce. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří Lesní mateřskou školu.
Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v moderních prostorách. Prodejna bude vybavena vlastní pekárnou, díky které bude v nabídce vždy čerstvé pečivo. Vedle dostatečného počtu pokladen s velkým odkládacím prostorem zákazníci jistě uvítají také rozsáhlý úsek čerstvých potravin. K dispozici budou mít velký výběr ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Vystavené zboží pak dobře vynikne díky LED osvětlení a barevnému provedení interiéru. Lidl pamatuje i na zákazníky, kteří jsou zvyklí jezdit na nákupy autem. Využívat budou moci parkovací místa v podzemních garážích, které jsou součástí obchodní pasáže. Zákazníci mohou vyrazit na nákupy také městskou hromadnou dopravou. K obchodnímu centru byla přivedena autobusová linka číslo 156 se zastávkou v ulici Strojnická. Centrum Stromovka se nachází v docházkové vzdálenosti od zastávek tramvaje Veletržní palác a Kamenická či metra linky C Vltavská.
„Chybět nebude ani WiFi připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
I v obchodním centru bude prodejna otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Svým nákupem hned v první den otevření mohou zákazníci podpořit dobrou věc. Společnost Lidl totiž daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč pro místní Lesní mateřskou školu. Finance budou využity na nákup nového vybavení.
Po dobu jednoho týdne po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akci určenou pouze pro tuto prodejnu. Jde přitom o již 36. prodejnu Lidlu v hlavním městě a celkově 254. prodejnu v České republice.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 253 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.
Více informací naleznete na:
www.twitter.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika