Praha, 28. listopadu 2019 – Nezávislá služba Balikobot.cz, která pomáhá firmám agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek, připravila stručnou analýzu očekávaného nárůstu počtu přepravovaných zásilek před letošními Vánocemi, ze které vyplývá, že největší objem zásilek bude odeslán v týdnu od 9. do 15. prosince. Největší nápor z pohledu zásilek doručovaných na výdejní místo bude mezi pondělím 9. až středou 11. prosince. Absolutně největší počet zásilek, zejména zásilek doručovaných na adresu, ale bude poslán až následující pondělí 16. prosince. Poté se už bude objem zásilek snižovat.
„Vzhledem k tomu, že Balíkobot realizuje přímé napojení na 22 přepravních služeb, při zachování smluvních podmínek mezi přepravcem a klientem. Jsme schopni porovnávat nárůst expedice napříč celým trhem. Z naší analýzy vyplývá, že dramatický růst expedic je pravidlem každého roku, jak uvádějí přepravní služby. V každém roce byl nárůst ve vánočním období minimálně dvojnásobný, letos počítáme ještě s vyšším násobkem. Z analýzy 1500 firem, které používají při expedici zásilek Balíkobot, vyplývá, že nejvyšší denní objem zásilek bude mezi 9. a 15. prosincem. Velkým trendem, který u našich klientů vidíme v předvánoční sezóně, je sledování zásilek v reálném čase,“ říká Martin Šauer, jednatel Balikobot.cz.
Balíkobot zajišťuje firmám automatickou expedici zásilek a přímé napojení do 22 přepravních služeb – celosvětových, českých i slovenských např. Česká pošta, PPL, DPD, Geis, GLS, Intime, Zásilkovna, Uloženka, TOPTRANS, DHL Express, Pošta bez hranic, Slovenská pošta, UPS, TNT a Slovak Parcel Service. Také podporuje dalších více než 150 aktivních služeb přepravců, mezi kterými jsou balíkové přepravy, paletové přepravy, odběrná místa, ale i zasílání do celého světa. K realizaci přímého napojení lze využít jeden z 50+ připravených modulů v ERP, WMS nebo e-shopových systémech, případně se lze napojit přímo.
Balíkobot ušetří při expedici zásilek průměrně 36 % času zaměstnanců. Cena přepravy i uzavřené smlouvy s přepravci zůstávají zachovány. Balíkobot není přepravní služba, ale technologie pro automatickou expedici, tisk štítků a sledování zásilek. Expedice tak může probíhat přímo z firemního systému, je automatická a díky propracované validaci disponuje nulovou chybovostí. Hlavním přínosem pro firmy je ale úspora desítek procent času při expedici zásilek. Detailněji lze přínosy vidět v případových studiích nebo videu pod odkazy níže.
Případové studie – https://www.balikobot.cz/reference#pripadove-studie
Videa:
Reálná expedice ze skladu Akinu (ERP HELIOS Orange, WMS Gatema)
https://www.youtube.com/watch?v=TjUv-HPywVA
Expedice v e-shopovém řešení Shoptet:
https://www.youtube.com/watch?v=9iNo7iQ2FlE
Expedice v ERP systému HELIOS Orange:
https://www.youtube.com/watch?v=xgdJQEneskE
Expedice v ERP systému ABRA:
https://www.youtube.com/watch?v=t_yRGXK5VNA
Expedice pomocí čtečky čárových kódů: https://www.youtube.com/watch?v=Murmhcyd2_U
O službě Balikobot.cz:
Balikobot.cz je služba určená všem podavatelům zásilek. Od internetových obchodů, kterým pomáhá rychle odbavit zásilky, až po výrobní firmy, které posílají desítky palet každý den. Balíkobot nabízí integraci systémů přepravních služeb přímo do administrace ERP, WMS, e-shopových systémů, e-shopů nebo do vlastního řešení. Součástí integrace je tisk adresních štítků, odeslání dat přepravcům, sledování zásilek (Track & Trace) a další služby probíhající automaticky nebo na jeden klik. Služba je na trhu od srpna 2014 a měsíčně pomáhá vyexpedovat přes 1 milion zásilek a více než 190 tisíc palet.