Výsledky akce Black Friday na Alze

Praha, 2. 12. 2019 – Alza dosáhla za poslední tři týdny, kdy probíhala akce Black Friday, ve všech zemích obratu 3,3 miliardy bez DPH. Meziroční nárůst činí 17 %. Celkem se v rámci akce prodalo přes 4 miliony kusů zboží a vyřídilo přes 1,1 milionů objednávek.

„Špička v tomto náročném období přišla právě v pátek 29. listopadu. V tento den se odbavilo celkem 75 tisíc objednávek, tedy 1 objednávka každou 1,14 vteřinu po dobu 24 hodin, v  za 237 mil Kč, což je dorovnání dosavadního rekordu,“ doplnil Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz s tím, že firma dosáhla i rekordu v hodnotě zboží na skladech – to dosáhlo výše 6 miliard, což je 6,5 milionů kusů zboží.

Přímo na výdejních pobočkách v Čechách i na Slovensku je k odběru ihned 25 tisíc mobilních telefonů, 55 tisíc domácích spotřebičů, 10 tisíc konzolí a her, 30 000 drogistických produktů a 20 000 kusů hraček, 11 000 produktů ze segmentu auto-moto a mnohé další.

Nejprodávanější produkty akce Black Friday (podle počtu prodaných kusů):

ČR SK
Mobilní telefony Mobilní telefony
DVBT2 Set-top boxy SSD disky
Video kabely pro TV/DBV-T2 Datové a síťové kabely
Knihy Bezdrátová sluchátka
Televize Stavebnice Lego
Stavebnice LEGO Paměťové karty a Flash/USB Disky
Bezdrátová sluchátka Hry pro konzole
Datové kabely pro mobilní telefony Příslušenství pro mobilní telefony (kryty a skla)

TOP produkty prodávané v ČR v akci BFR byly konkrétně: mobilní telefon iPhone Xr 64GB černá, iPhone Xr 64GB bílá, herní konzole PlayStation 4 Pro 1TB + Fortnite, TV Samsung 55´, náramek Xiaomi Mi Band 4, set top box Tesla, bezdrátová sluchátka AlzaPower, set top box Maxxo a káva Alza Café. Velmi oblíbené jsou také dárkové poukazy, kterých se v ČR prodalo přes 12 000 kusů.

TOP produkty prodávané na Slovensku byly konkrétně: mobilní telefon iPhone Xr 64GB černá, SSD disk Samsung 860 EVO 250GB, robotický vysavač iRobot Roomba 981 nebo náramek Xiaomi Mi Band 4.

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde