Urbanstore.cz má nového majitele. Kupuje jej konkurenční BIBLOO, které dále úspěšně rozvíjí své aktivity

Praha, 18. prosince 2019 – Český módní portál BIBLOO, který úspěšně provozuje lokalizované e-shopy v celkem 10 evropských zemích, získal do svého vlastnictví konkurenční Urbanstore.cz. Díky této fúzi tak na tuzemském online trhu s módou vznikne jeden z nejvýznamnějších hráčů v daném segmentu. BIBLOO, za kterým majetkově stojí úspěšný podnikatel v realitním byznysu Václav Skala a zakladatel Petr Liesner, kupuje Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia a podnikatele Miroslava Koláře. Obě značky dál budou působit na trhu samostatně.

„Když se objevila příležitost koupit Urbanstore.cz, neváhali jsme, protože jsme v možném propojení našich značek viděli řadu synergických efektů. Každá z nich má trochu jinou cílovou skupinu, a díky tomu získáme pro naši firmu širší záběr v rámci zdejšího trhu. Jednání trvalo zhruba 5 měsíců a nyní můžeme s radostí potvrdit, že smlouva o koupi je oficiálně uzavřena,“ komentuje významný obchod zakladatel e-shopu Petr Liesner a CEO společnosti BIBLOO Aleš Pitro jeho slova doplňuje: „Naším hlavním cílem je rychlý kontinuální rozvoj společnosti. Pro rok 2020 plánujeme v rámci skupiny dosáhnout objem přijatých objednávek od zákazníků ve výši 1,5 miliardy korun. Tím se zařadíme mezi nejvýznamnější online prodejce módy v Česku. Naší ambicí je patřit mezi tři hlavní hráče na všech trzích, kde aktuálně působíme.“

BIBLOO kupuje Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia, která vlastnila 60 %, a zbývající 40% podíl od podnikatele Miroslava Koláře, do jehož portfolia patří několik společností zejména v oblasti sportovní módy. „Prodej společnosti Urban Store do rukou BIBLOO je ten nejlepší krok, který jsme pro tuto značku mohli udělat. BIBLOO je silným partnerem, který zajistí další růst. Na základě naší dohody budu ve firmě i nadále působit v roli poradce tak, abychom pro naše věrné zákazníky zachovali kontinuitu poskytovaných služeb a pokračovali v rozšiřování nabídky prodávaných značek s našimi ověřenými dodavateli,“ vysvětlil Miroslav Kolář, zakladatel značky Urban Store.

BIBLOO je mezinárodně úspěšnou značkou, která dnes distribuuje produkty do všech evropských zemí a neustále se rozvíjí. „V říjnu tohoto roku jsme za plného provozu a při zachování 100% servisu našim zákazníkům přemístili logistické centrum do nových skladovacích prostor v Jenči u Prahy, které mají zabezpečit dostatečnou kapacitu pro další očekávaný rozvoj v příštích letech. Aktuálně BIBLOO zaznamenává velmi silný nárůst tržeb, který za čtvrté kvartální období dosáhne 50% navýšení oproti stejnému období v loňském roce,“ dodává k nejaktuálnějšímu dění v BIBLOO Aleš Pitro.