Ve Vánoční sbírce, kterou na přelomu roku tradičně už několik let pořádá redakce iDNES.cz mediální skupiny MAFRA spolu s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry, se přes Vánoce až do Tří králů podařilo vybrat úctyhodných 619 997 korun. Díky podpoře čtenářů iDNES.cz tak sympatická maminka Jaroslava, která už dvacet let bojuje s roztroušenou sklerózou, dostane potřebnou schodišťovou plošinu a bude opět moci sama vyjít z domu.
Přispělo 698 dárců a průměrný dar je 888 korun na každého. Celá částka bude věnována paní Jaroslavě.
„Moc mě těší, že paní Jarka dostane celou vybranou částku, protože jí to pomůže přizpůsobit se vážné nemoci tak, aby mohla v rámci možností co nejlépe fungovat. Děkuji všem, kteří přispěli, letošní sbírka mě opět přesvědčila, že lidé jsou navzdory všemu ochotni pomáhat,“ řekla šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz Naděžda Petrová.
„Děkuji všem dárcům, kteří si příběh Jaroslavy přečetli a rozhodli se jí pomoci. Je krásné vidět, kolika lidem není těžký osud ostatních lhostejný,“ vzkázala čtenářům iDNES.cz Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT.
Všem dárcům poděkovala také Božena Jirků, ředitelka nadace Konto Bariéry. „Vždy mě u těchto sbírek těší, jaká se vzedme vlna zájmu veřejnosti a lidé přispívají, v tomto případě neznámé mladé ženě.“
I přesto, že má paní Jaroslava sama velké zdravotní problémy, chce být co nejdéle aktivní a prospěšná. Vystudovala si před časem Vyšší odbornou školu sociálně-právní a teď sama pomáhá nemocným a zoufalým lidem, kteří mnohdy ani netuší, že pro ně existuje pomoc.
Příběh Jaroslavy Brhlíkové naleznete zde: https://www.idnes.cz/onadnes/zdravi/vanocni-sbirka-roztrousena-skleroza-charita-konto-bariery.A191113_142836_zdravi_jup
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.