Praha, 23. ledna 2020 – Obchodní tým agentury DigitalAd od ledna posiluje zkušená key account managerka Kateřina Lundáková. Přichází s více než desetiletou praxí v oblasti médií, plánování a realizace kampaní. Jejím cílem v DigitalAd bude zejména rozšiřování portfolia klientů. Agentura nabízí klientům komplexní služby v oblasti programatické reklamy, yield managementu, televizní, printové i outdoorové reklamy.
„DigitalAd je progresivní a technologicky vyspělá agentura sledující nejnovější trendy. Jsem ráda, že zde uplatním své zkušenosti při přípravě a realizaci klientských kampaní,“ uvádí Kateřina Lundáková.
Kateřina Lundáková pracuje v oblasti médií a reklamy více než deset let. Působila ve společnostech Patria Online, Omnicom Group, Tiscali Media, AdActive nebo Knowlimits. Zajímají ji novinky na trhu, jak v oblasti možností rozšiřování služeb, tak v oblasti rozvoje klientského portfolia. Baví ji projektová komunikace napříč společností a budování dlouhodobých vztahů s klientem. Vystudovala obor ekonomie, management a marketing.
„S Katkou se známe ještě z doby společného působení v mediální agentuře AdActive. Je to zkušená profesionálka se znalostí reklamního trhu a mediálního plánování a je pro nás zárukou stoprocentní péče o klienty a kvalitní přípravy kampaní. Těší nás, že se rozhodla pokračovat ve své kariéře právě u nás,“ doplňuje jednatel DigitalAd Jan Vobecký.
O DigitalAd, s.r.o.
Agentura DigitalAd je na trhu již dva roky. Byla založená v roce 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Albatros Media, Auviex, Prague Pride, Internet CZ či Scio.