Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, se spojila s devíti severskými značkami, aby společně vytvořili jarní kolekci pro rok 2020. Cílem spolupráce bylo vyvinout exkluzivní a udržitelnou kolekci dámského oblečení s názvem Small steps. Big impact. by Zalando.
Aktuální nabídka Zalando zahrnuje více než 20 000 položek od více než 240 značek, jež jsou označeny jako udržitelné. Devět z nich společnost oslovila, aby kolekci prostřednictvím svých kousků vdechly život. Mezi vybrané značky patří: Blanche, Bruuns Bazaar, Designers Remix, Filippa K, Han Kjøbenhavn, Holzweiler, House of Dagmar, Libertine Libertine a Won Hundred.
Lokální tváří pro český trh se stala módní novinářka, stylistka a influencerka Monika Marešová: “Jsem opravdu nadšená, že mohu být součástí Zalando rodiny, jelikož mám z kolekce obrovskou radost”, komentovala Monika během jejího oficiálního uvedení v Kodani.
Na focení kolekce v Dánsku se podílela také influencerka Tereza Hodanová, jež provozuje vlastní platformu o sebelásce s názvem girlstogirls.eu.
Kolekce Small steps. Big impact. je na zalando.cz dostupná od 27. ledna. Její uvedení navazuje na strategii udržitelnosti společnosti Zalando s názvem „do.MORE“, jejímž cílem je dosáhnout čistě pozitivního dopadu na společnost i planetu.
#zalandocz (photo credit: Elisabeth Eibye).