29. ledna 2020 – Fintechová firma Fidoo, patřící do skupiny Direct, nabrala za rok 2019 dalších 188 nových klientů, celkově tedy přes 900. Ročně Fidoo dosahuje obratu 1,4 miliardy korun. Fidoo se zaměřuje na zjednodušení agendy spojené s firemním vyúčtování skrze mobilní i webovou aplikaci. Zákazníci tak mohou využívat funkcí snadného schvalování výdajů, focení a digitalizaci účtenek, zpracování hotovostních i karetních transakcí v jedné aplikaci a mnohé další.
“Přírůstek nových klientů nás samozřejmě těší, a ještě více nám potvrzuje, že naše válka proti nesmyslné práci je to, co zákazníci opravdu chtějí. Je vidět, že jsou lidé unaveni nekonečným běháním po firmě s účtenkami v ruce a stejně tak to nebaví ani účetní, které musí tyto účtenky stále shánět. Jsem rád, že je na českém trhu spousta firem, která si uvědomila, že je to neefektivní. Za rok 2019 jsme ušetřili našim zákazníkům 65 436 hodin a to jenom díky funkci focení účtenek, kterých jsme zpracovali 126 111,” říká Petr Herzmann, spolumajitel a COO Fidoo.
Zákazníci oceňují možnost focení účtenky
Většina nových klientů Fidoo oceňuje především funkci vyfocení účtenky. Po karetní transakci zobrazí Fidoo aplikace na mobilním zařízení push notifikaci s připomenutím, že uživatel by měl účtenku vyfotit. Po vyfocení je možné účtenku oříznout a odeslat na schválení s připojením poznámky. Na druhé straně přichází tzv. schvalovateli upozornění, že má nový výdaj ke schválení. Jedním klikem ho tak může zamítnout či schválit a odeslat přímo do účetního systému.
“Každý z nás, kdo pracuje v obchodě, to dobře zná. Na benzínové pumpě zaplatíte za benzín a účtenku hodíte do přihrádky v autě. Pak přichází konec měsíce, kdy po vás chce účtárna všechny účtenky. Naprosto zbytečně to vytváří třecí plochy mezi obchodníkem a účetní. Všichni zákazníci tak nějak tuší, že v dnešní době je možné účtenku zdigitalizovat, ale je to jako paní Colombová – nikdo to nikdy neviděl. Pro nás je samozřejmě Fidoo aplikace denním chlebem. Když ale tento proces ukazujeme zákazníkovi přímo před jeho zraky, je z toho nadšen,” říká Radek Chvosta, ředitel obchodu.
Direct Fidoo – konečně normální firemní finance
Společnost Direct Fidoo vstoupila na trh v roce 2013 jako start-up pod názvem Expensa. V roce 2015 do firmy vstoupil investor Vigo Investments a o dva roky později se přejmenovala na Direct finance Europe. Jejím posláním je zjednodušovat život firmám tím, že spravují výdaje jejich zaměstnanců bez papírů a jednoduše. Tuto službu využívá více než tisícovka firem, v oběhu má přes dvanáct tisíc karet, na kterých každou minutu v průměru proběhne jedna transakce. V roce 2019 se z Direct financí stalo Direct Fidoo. Společnost patří do rodiny Direct, jejíž součástí je i Direct pojišťovna nebo chytrá čidla Direct echo, která pomáhají hlídat domácnost tak, aby se nic špatného nestalo.
Více informací na www.fidoo.com