Poprvé z planety Chytré sítě
„V této kampani lidi poprvé zavedeme na planetu Chytré sítě, která se ukrývá v každém našem zařízení. Postupně budeme odkrývat celý její svět složený z částí symbolizujících internet, volání i digitální televizi,“ říká o novém konceptu ředitel marketingové komunikace a brandu David Daneš.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=OjducI5TE9I][youtube https://www.youtube.com/watch?v=cDwrxJGyyhI]Využití 3D produkce
Kreativní koncept technologického světa vytvořila interní agentura Oliver společně se slovenským 3D studiem Alien a s režisérem Dano Dekanem. Se studiem Alien na kampaních dlouhodobě spolupracuje také značka O2 na Slovensku.
Postava Chytré sítě v nových spotech poprvé vznikla kombinací reálné herečky a 3D modelu. „Pohyb jsme snímali pomocí jedné z nejmodernějších technologií motion capture Xsens. Ta dokáže v reálném čase snímat pohyb postavy bez použití kamer pomocí snímačů umístěných v speciálním obleku. Natočené záběry herečky, motion capture data jsme poté spojili do jednoho přirozeného celku. Nemalou výzvou bylo také vytvoření paprsků, které Chytrá síť vyzařuje ze svého těla,“ popisuje Roman Straponček, character animator v Alien studio.
„Ve spotech jsme využili kombinaci natočené reálné tváře herečky a 3D těla Proto jsme světlo ve 3D scénách museli přizpůsobit natočeným záběrům tak, aby reálná tvář byla napojená na 3D model tak, aniž by si divák všimnul, kde je přechod,“ dodává Ivan Uličný, creative director a 3D designer v Alien studio.
Kampaň se objeví na internetu, v televizi, outdooru a tisku, doplní ji komunikace na prodejnách.
- Kreativní koncept: Oliver Marketing
- Art Director/idea maker: Ondřej Křišťan
- Copywriter/idea maker: Ondřej Klíma
- Obrazová postprodukce: Alien studio Bratislava
- Director: Dano Dekan
- 3D designer, VFX (Alien studio): Ivan Uličný
- Amination (Alien studio): Roman Straponček
- Zvuková produkce: K2 zvuk, Soudsquare, Mixpoint
- Music: FATmusic studio