Týdeník Tina mediální skupiny MAFRA v rámci jedinečného společného projektu s TV Nova připravil speciální vydání pro fanoušky seriálů Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice. Na 120 stranách speciálu s názvem Fenomén Ordinace a Ulice najdou přehled toho nejzajímavějšího, co se za dobu patnácti let vysílání na televizní obrazovce odehrálo, nahlédnou do zákulisí a mohou si také zasoutěžit o komparzní roli v seriálu, který mají rádi. Speciál bude v prodeji od 15. dubna 2020.
„Časopis Fenomén Ordinace a Ulice je dalším ze společných projektů našeho vydavatelství s TV Nova, v rámci nichž se snažíme přenášet úspěšné a divácky oblíbené televizní formáty do tištěné podoby,“ říká Dana Vajglová, Publisherka časopisu Tina.
Speciál Fenomén Ordinace a Ulice je rozdělen do dvou částí:
První je věnována seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 a představí 15 let života v Ordinaci, dějové okamžiky, osudové zvraty, seriálové stálice i hrdiny jednotlivých epizod, legendární scény, vztahové propletence i zákeřné intriky. Chybět nebudou ani postřehy herců o jejich seriálových postavách, pohledy do zákulisí nebo rozhovory s tvůrci seriálu.
Druhá část speciálu čtenáře zavede mezi obyvatele legendární Ulice a přiblíží, co společně prožívají členové seriálových rodin i jednotlivci, jak se vyvíjí jejich osudy, nebo jaká dramata se odehrávají nejen za dveřmi bytů. Mimo jiné také poodhalí tajemství seriálových hrdinů a připomene, jak šel čas s dětskými představiteli. Společně s architektem nahlédne do zákulisí a prozradí, jak se stavěla Ulice.
Příznivci obou seriálů si navíc mohou zasoutěžit o komparzní roli v seriálu, který mají rádi. Soutěžní křížovky pak nabízejí výhry v podobě dárkových předmětů s logem seriálů a také půlroční předplatné týdeníku Tina.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty, od deníků s vkládanými magazíny, přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma, po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.