Jakub Střeštík je novým obchodním ředitelem v MALL Group

Praha, 29. dubna 2020 Na pozici obchodního ředitele skupiny MALL v dubnu nastoupil Jakub Střeštík (43). Zodpovědný je za obchodní aktivity MALL Group ve střední a východní Evropě. Jeho hlavním úkolem je rozvoj nových obchodních příležitostí na sedmi trzích, ve kterých skupina MALL působí. Dosavadní obchodní ředitel Igor Matejov se v roli COO nyní plně zaměří na provozní vedení skupiny.

Jakub Střeštík pracoval na vedoucích manažerských pozicích v několika nadnárodních koncernech podnikajících v gastronomii, elektronice a retailu. Posledních devět let stál v čele společnosti Kika Nábytek v Česku a na Slovensku. Od ledna 2018 navíc šéfoval i Kika v Rumunsku. V letech 2004 až 2008 pracoval jako regionální ředitel restaurací rychlého občerstvení KFC a Pizza Hut. Do Česka mimo jiné přivedl i kavárenský řetězec Starbucks a slovenského prodejce elektroniky Nay. Na starosti měl střední a východní Evropu. Ve Velké Británii vybudoval vlastní síť restaurací.

Jakub nastupuje v mimořádné době. Pro e-commerce hráče, jako je MALL, je to nesmírně dynamické období, proto jsem rád, že můžeme využít jeho obrovské zkušenosti z oblasti retailu i služeb. Společně tak posuneme to nejlepší z offline do online prostředí,“ říká Oldřich Bajer, CEO MALL Group, a doplňuje: V Jakubovi získáváme zkušeného člověka a nového člena vedení, který MALL Group pomůže stát se nejsilnější středo- a východoevropským e-commerce hráčem.“ 

Zaměřit se chci především na zefektivnění klíčových funkcí obchodního oddělení, na rozvoj týmu a fokus na výsledek. MALL je diamant a já jsem moc rád za příležitost být u toho, když ho budeme obrušovat a leštit. V této společnosti je neskutečné množství srdcařů a já jim chci pomoci dotahovat věci do konce, komentuje svou novou roli Jakub Střeštík.

Titul MBA získal na škole CEMI. Jakub Střeštík je ženatý, má jednu dceru. A není žádným tajemstvím, že je velkým fanouškem pražské fotbalové i hokejové Sparty.

O MALL Group / Poznámka pro editory:

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2019 doručila svým zákazníkům více než 9,4 milionu objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group