Agentura PIARISTI spouští vlastní podcast PÍÁRKO o PR a marketingu v kultuře

PIARISTI vydávají svůj vlastní podcast o kulturním PR a marketingu. V každé epizodě PÍÁRKA se hosté z agentur, médií či kultury podělí o své profesní zkušenosti. Moderátorky Nikola Lörinczová a Pavla Umlaufová chtějí ukázat, že PR v kultuře nejsou jen media relations, inspirovat kulturní manažery a rozšířit jim obzory. V prvních dvou dílech promluví Michal Sikora, projektový manažer Cirku La Putyka, a Danica Kovářová, šéfredaktorka časopisu Dolce Vita. Podcast PÍÁRKO je možné poslouchat na Spotify a Apple Podcasts. Bude vycházet každý čtvrtek.

„Nápad vytvořit podcast jsme měli už delší dobu, ale současná situace nás popostrčila. Dlouhodobě sdílíme s ostatními to, co umíme – pořádáme kurzy, děláme konzultace za kafe a teď přidáváme podcast. Chceme hlavně lidem z kultury, kteří jsou často samouci, nabídnout informace, díky kterým zůstanou v obraze a budou se orientovat v marketingu a PR i svépomocí,“ říká Nikola Lörinczová, zakladatelka agentury PIARISTI, mezi jejíž klienty patří například Signal Festival nebo Centrum pro architekturu a městské plánování (CAMP). „Chceme ukázat, že PR nejsou jen média a že i v kultuře je nutné řešit kulturní PR komplexněji. Chceme proto zvát hosty i z velkých digitálních agentur,“ doplňuje Pavla Umlaufová. 

Podcast bude vycházet jednou za týden, vždy ve čtvrtek. Formát je postavený na hostovi z agentury, médií či kultury, který se v průběhu 30minutového rozhovoru podělí s posluchači o své zkušenosti. Do prvního dílu přijal pozvání Michal Sikora, dlouholetý projektový manažer souboru Cirk La Putyka. V době koronakrize pracuje naplno na aktivitách a komunikaci, které vynesly Putyku mezi nejviditelnější kulturní projekty. Díky své akceschopnosti a kreativitě vybral soubor od diváků téměř 1 milion korun, nabral tisíce nových fanoušků na sítích a jejich fotku použil i The Guardian. Druhým hostem PÍÁRKA bude Danica Kovářová, šéfredaktorka magazínu Dolce Vita, který nedávno koupilo od Mafry vydavatelství New Look Media. 

Podcast PÍÁRKO je možné poslouchat na platformách Spotify nebo Apple Podcasts. 

Agenturu PIARISTI tvoří tým spolupracujících píáristek. Vznikla v roce 2014 a za 6 let existence realizovala kampaně pro téměř 70 klientů z oblastí divadla, filmu, architektury, literatury, výtvarného umění, designu a módy. Jejími současnými klienty jsou Signal Festival, Centrum architektury a městského plánování, Letní Letná nebo Svět knihy Praha. 

Více informací o PIARISTECH se dozvíte na jejich webu, Facebooku, Instagramu nebo Linkedin.

Nikola Lörinczová se věnuje PR od roku 2008, kdy začínala v oddělení FMCG agentury AMI Communications. Posledních 6 let se specializuje na kulturní PR. 

Pavla Umlaufová se v oblasti komunikace, PR a marketingu pohybuje od roku 2014. Nyní působí v různorodých projektech zaměřených na technologie, IT, vzdělávání a kulturu.