Praha, Česká republika – Společnost Zumtobel Group byla oděna do moderního hávu v podobě nových webových stránek. Adresa z.lighting představuje nejen moderní uživatelské prostředí, ale i snadnější přístup k jednotlivým značkám Zumtobel Group (Zumtobel, Thorn, Tridonic, acdc), které jsou nyní sjednoceny pod společnou doménou. Webová stránka tak slouží jako firemní infrastruktura a zároveň pojící element mezi samotnými značkami. Uživatel ocení mnoho inspirativního obsahu včetně více fotografií a intuitivní navigaci.
„S novými webovými stránkami skupiny Zumtobel Group jsme učinili významný krok k optimalizaci digitální nabídky pro naše zákazníky. Digitální interakce naším portfoliem je nyní mnohem jednodušší. Zákazník je navigován od skupiny Zumtobel Group přes jednotlivé značky, které si stále zachovávají individuální vzhled. Nový digitální zážitek reflektuje naše poslání – rozsáhlá odbornost odrážející desítky let zkušeností a řešení osvětlení orientovaná na budoucnost,“ uvedl Aflred Felder, generální ředitel společnosti Zumtobel Group.
z.lighting – světlo jako zážitek i inspirace
Nová URL adresa z.ligting se skládá z prvku „Z“ představující Zumtobel, odvozené od Dr. Waltera Zumtobela, který před 70 lety společnost založil. Slovo „lighting“ představuje světlo, tedy hlavní obor činnosti skupiny Zumtobel Group.
Vzhled webových stránek provází myšlenka světla – zobrazovat světlo, používat světlo jako zdroj inspirace a utvářet ze světla zážitek – to vše digitálně. Světlo jako centrální element je vyobrazeno v široké škále fotografií. Všechny jsou z produktového portfolia značek a odrážejí nadčasovou kvalitu.
„Cílem projektu bylo přivést skupinu Zumtobel a její značky Thorn a Zumtobel na jednu dobře propracovanou a vizuálně působivou digitální platformu. Nový „digitální domov“ poskytuje informace vjemově atraktivním způsobem, přičemž eliminuje nepotřebná sdělení a vizuální šum. Působivé fotografie produktových aplikací dovolují návštěvníkům lépe porozumět, jak lze každý produkt aplikovat a zároveň podtrhují celkový vzhled i dojem,“ uvedli autoři projektu Anton & Irene z newyorského UX a designového studia.
Vše pod jednou střechou
Zachováním individuality značek byl vytvořen ucelený příběh mezi produkty Thorn a Zumtobel nabízející snadné zákaznické rozhraní. Vizuální identifikátory značek jsou označeny barevně. Sekce „Novinky“ a funkce vyhledávání jsou navrženy v globálním designu.
„Nyní, když je vše pod jednou střechou, mohou návštěvníci procházet různé produkty napříč značkami ve sjednoceném rámci, což návštěvníkům umožňuje lépe porozumět celému portfoliu produktů,“ dodali Anton & Irene.
O skupině Zumtobel Group:
Skupina Zumtobel Group je mezinárodní hráč na poli světelného průmyslu a vedoucí dodavatel inovativních světelných řešení, komponent a souvisejících služeb. Skrze klíčové značky Zumtobel, Thorn a Tridonic skupina nabízí komplexní portfolio produktů a služeb zákazníkům po celém světě. Základ pro vývoj inovací a vstup do nových oblastí podnikání tvoří po desítky let získávané know-how týkající se vlivu světla na člověka. Ve světelném odvětví je skupina lídr na evropském trhu. Skupina Zumtobel Group je obchodována na vídeňské burze cenných papírů (ATX Prime) a zaměstnává přibližně 5 900 lidí. Ve fiskálním roce 2018/2019 vykázala obrat 1 162 milionů euro. Skupina sídlí v Dornbirnu v rakouské spolkové zemi Vorarlberg. Na českém trhu ZG Lighting Czech Republic s.r.o., člen skupiny Zumtobel Group, nabízí profesionální osvětlení značek Thorn a Zumtobel. Pro další informace prosím navštivte: www.zumtobelgroup.com