Praha, 16. 9. 2020 – Webovou aplikaci eIntranet využívají momentálně takové firmy jako například stavební firma BAU-STAV, a.s., Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře, Léčebné lázně Jáchymov, Vodní záchranná služba ČČK nebo výrobní firma J.V.Š. Česká firma Schindler Systems, s.r.o. začala s vývojem této webové aplikace již před více než deseti lety a postupně zařadila do nabídky přes čtyři desítky modulů. Nově je součástí aplikace také elektronické řešení reklamací.
Protože celá aplikace eIntranet.net kopíruje dynamiku a živost firmy a jejím cílem je usnadnit a zefektivnit provoz firmy, modul elektronického zpracování reklamací je zpracován v souladu s tímto konceptem – umožňuje rychlou a přehlednou správu zaslaných reklamačních požadavků zákazníků, vypořádává se se vznesenými nároky i s postupem jejich řešení.
„Výhodou elektronické reklamace je například to, že si zákazník může požadavek zadat sám a následně zjistit stav jeho řešení online, aniž by musel telefonovat a ztrácet tak svůj čas i zbytečně vytěžovat podporu firmy. Z druhé strany zaměstnanec firmy pak může snadno a jednoduše vyhledat konkrétní reklamační nároky podle různých kritérií, využít šablony odpovědí pro urychlení vyřízení požadavků a generovat štítky pro zaslání reklamací, přičemž aplikace také o průběžném stavu reklamace automaticky zákazníka informuje,“ vysvětluje Jiří Schindler, majitel firmy Schindler Systems, s.r.o.
V rámci modulu se dá pracovat se standardním či expresním požadavkem na vyřízení reklamace, samozřejmostí je i hlídání časové lhůty pro vyřízení reklamace. V případě potřeby je možné reklamační požadavky zadávat do systému také ručně (např. v případě telefonického nahlášení zákazníkem).
Aplikaci eIntranet v současné době využívá více jak čtyři sta, nejen českých, firem a je velkým pomocníkem jak pro pracovní týmy, které se nacházejí na jednom pracovišti, ale i pro zaměstnance, resp. zaměstnavatele využívající možnosti práce z domova – tento aspekt je zaměstnavateli, zejména v posledních měsících, velmi oceňován.
Předplatné pro aplikaci provozovanou v cloudu se pak podle předpokládaného objemu využívaných dat a požadované technické podpory pohybuje od 25 do 42 korun za měsíc a uživatele. Cena zahrnuje denní zálohování na dvě nezávislé lokace, kompletní provoz intranetu v cloudu, nové funkce a aktualizace. Službu si můžete nastavit automaticky na webových stránkách wwww.eintranet.net nebo vám při spouštění aplikace pomohou přímo zaměstnanci firmy Schindler Systems.