Vocílka získává titul Nejdůvěryhodnější značka roku 2020

  • Ryze česká privátní značka společnosti BILLA pro maso a masné výrobky Vocílka vyhrála ocenění spotřebitelů
  • Značka se stává jedničkou mezi masnými značkami na českém trhu
  • Vocílka garantuje maso ze špičkových chovů, výhradně českého původu a ve stoprocentní kvalitě již od roku 2011

Vocílka je nejúspěšnější a ryze česká privátní značka společnosti BILLA. Vznikla v dubnu 2011 a za devět let existence stále sílí. Úspěšnost dokazuje nejnovější ocenění v soutěži Důvěryhodná značka, a to titul Nejdůvěryhodnější značka, díky kterému se stává lídrem a nejdůvěryhodnější značkou v kategorii masa a uzenin mezi spotřebiteli. Vyhlášení prestižní národní soutěže a předání ocenění proběhlo dnes, 5. listopadu 2020.

Oceněním Nejdůvěryhodnější značka 2020 získává Vocílka prvenství v masném sektoru a nechává tak za sebou ostatní brandové značky, dlouhodobé jedničky z předchozích ročníků soutěže. „Na nové ocenění jsme velmi hrdí. Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových českých chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu,“ říká generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka. „Jsme pyšní na to, že se nám daří plnit závazky a nabízet zákazníkům jen to nejlepší. Ocenění si velmi vážíme,“ dodal Jaroslaw Szczypka.

Titul Nejdůvěryhodnější značka vychází z marketingového programu společnosti Atoz Marketing Service, který už pět let pořádá nezávislý marketingový průzkum napříč celou Českou republikou a odděleně také na Slovensku. Za nejdůvěryhodnější značku označila Vocílku porota složená ze čtyř tisíc nezávislých respondentů. V každé kategorii zvítězí pouze jedna nejdůvěryhodnější značka, která získá nejvíce hlasů. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 239 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na http://www.billa.cz