- Během Cyber Weeku se k platformě Zalando připojilo více než 1 milion nových zákazníků
- Podíl Partnerského programu na hrubém objemu zboží (GMV) činí v průměru 30 %
- Více než 2 300 kamenných prodejen se Cyber Weeku zúčastnilo prostřednictvím programu Connected Retail
- Hrubý objem zboží (GMV) roste během Cyber Weeku meziročně přibližně o 35 %
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2020/04/2020-04-30-08_16_40-nakupujte-boty-mc3b3du-a-doplc588ky-online-_-rychlc3a9-dodc3a1nc3ad-od-zalando.png?w=685)
BERLÍN, 2. PROSINCE 2020 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, získalo během svého již šestého Cyber Weeku více než 1 milion nových zákazníků, čímž překonalo svůj rekord z minulého roku. S ohledem na pandemii koronaviru bylo také důkladně přizpůsobeno řízení podniku a společnost navýšila ve srovnáním se stejným obdobím loňského roku hrubý objem zboží (GMV), a to o 35 %.
„Během letošního Cyber Weeku bylo naší prioritou zajistit bezpečné pracovní podmínky pro naše zaměstnance a ochránit jejich zdraví. Zároveň jsme se však soustředili na to, abychom i nadále poskytovali ten nejlepší zákaznický servis co se týče sortimentu a zajistili příjemný zážitek i pohodlný nákup,“ říká David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando. „Cyber Week 2020 považujeme za další milník naší strategie, jelikož podíl Partnerského programu silně vzrostl. Obzvláště silně byly nuceným uzavřením v průběhu hlavní sezóny ovlivněny kamenné prodejny, proto jsme se v rámci akce soustředili také na snadné zapojení nových i stávajících partnerů prostřednictvím programu Connected Retail. Těšíme se, že budeme tento program i nadále rozšiřovat v roce 2021.“
Podíl hrubého objemu zboží (GMV), jež je generován prostřednictvím Partnerského programu včetně programu Connected Retail, se v současné chvíli pohybuje okolo 30 %. V porovnání s 20% podílem hrubého objemu zboží v roce 2019 se jedná o znatelný nárůst. Prostřednictvím programu Connected Retail se Cyber Weeku zúčastnilo přes 2 300 kamenných obchodů, přičemž více než 250 z nich bylo zařazeno jen během listopadu. V Německu činí podíl programu Connected Retail na hrubém objemu zboží (GMV) v průměru 11 %.
Ve špičce bylo následně zadáno okolo 7 500 objednávek za minutu. Nejprodávanější položkou letošního Black Friday se staly běžecké legíny.
O společnosti Zalando
Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 35 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.