Získejte kolekci krásek objektivem Lindbergha, Richardsona a Newtona
Ve středu 9. prosince 2020 od 9 hodin se pod záštitou Nadace AGROFERT na portálu iDNES.cz uskuteční výroční, dvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli. Tentokrát půjde o kolekci tří historických vydání tohoto exkluzivního a sběratelsky cenného kalendáře, který se tiskne vždy v omezeném množství a není určen k prodeji. Sběratelé budou mít možnost získat v aukci skvostné kalendáře z let 2002, 2010 a 2014. První je zavede mezi hollywoodské kulisy a modelky stylizované jako herečky. Druhý vzdává hold odhalené kráse 60. a 70. let a třetí představuje neorealistické erotično očima slavného Helmuta Newtona.
Prostředky získané v aukci budou i letos věnovány na pomoc při léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně. Konkrétně budou využity na pilotní projekt screeningu karcinomu plic.
Trojice kalendářů určených pro letošní aukci už měli čtenáři iDNES.cz možnost získat samostatně v předchozích ročnících a v konečném součtu vynesly 558 tisíc korun na dobrou věc:
- Vydání pro rok 2002 zamířilo do paramountských filmových studií v Hollywoodu, kam fotograf Peter Lindbergh zavedl například modelky Amy Smartovou, Brittany Murphyovou, Kieru Chaplinovou nebo Julii Stilesovou.
- Edice pro rok 2010 byla díky Terrymu Richardsonovi překvapivým a velkolepým návratem k erotice šedesátých a sedmdesátých let. V přírodě mu pózovalo jedenáct světových topmodelek, kromě Brazilek Gracie Carvalhové a Any Beatriz Barrosové to byly Srbka Georgina Stojilijkovicová, Eniko Mihaliková z Maďarska, Marloes Horstová z Nizozemska, Catherine McNeilová, Abbey Lee Kershawová a Miranda Kerrová z Austrálie a trojice Angličanek Lily Coleová, Daisy Loweová a Rosie Huntington-Whiteleyová.
- Ve vydání pro rok 2014 Helmut Newton rozehrál neorealistické tóniny, které jsou holdem ženské vitalitě a smyslnosti. Modelky Susie Bickovou, Antonii Dell‘ Atte a Betty Prado zasadil do scenérií závodů Grand Prix v Monte Carlu či toskánské krajiny. Jeho úkol přitom nebyl snadný, dle zadání se na fotkách kromě odhalených ženských půvabů musely objevit i produkty firmy Pirelli. Snímky měly původně vyjít v edici pro rok 1986, na své vydání však čekaly osmadvacet let.
Charitativní aukce prestižních kalendářů Pirelli jsou s portálem iDNES.cz spojeny již od roku 1992. Dosavadních devatenáct ročníků vyneslo úctyhodnou částku více než čtyři miliony korun, které putovaly na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně.
Kalendář Pirelli pro rok 2021 nevyjde, což se v dlouhé historii tohoto unikátního fotografického díla děje teprve potřetí. Projekt totiž nese vždy pečeť své doby, jejích nadějí i obav. Nyní se do něj otiskla globální hrozba nákazy. „Letos musí být naším snem přemoci nebezpečí Covid-19,“ uvedla v březnu 2020 firma. Místo tvorby kalendáře dá na boj s virem sto tisíc eur.
Více informací k letošní speciální aukci tří kalendářů Pirelli zájemci naleznou na https://www.idnes.cz/zpravy/aukce/pirelli2021
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 57,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.