V pondělí 14. prosince otevírá společnost Lidl ve Velkomoravské ulici v Olomouci novou prodejnu. Ta na první pohled zaujme moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím i vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla. Nová dvoupodlažní prodejna byla postavena na místě původní a zákazníkům přinese na prodejní ploše o velikosti zhruba 1180 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce.
Celkově třetí prodejna Lidl v metropoli Hané přinese zákazníkům řadu novinek. Návštěvníci jistě ocení široké uličky či nové pokladny s velkým odkládacím prostorem. Součástí prodejny je také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou vždy čerstvé pečivo. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. „První den otevření nové prodejny v Olomouci je navíc spojen s podporou Mateřské školy Štístko. V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze školka nakoupí venkovní herní prvky pro děti,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
Zákazníci mohou v rámci nové prodejny využít také WIFI připojení zdarma či si zpříjemnit nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl. V neposlední řadě je myšleno také na zaměstnance, kterým stavební koncept přináší kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí.
Modernizací prošlo také parkoviště, které nabídne rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m pro více než 120 aut včetně vyhrazených parkovacích stání pro rodiny s dětmi. Parkoviště je pro větší komfort nově vybaveno závorovým systémem. Zákazníci tak budou mít k dispozici dostatek parkovacích míst.
Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.
Více informací naleznete na:
www.twitter.com/lidlcz
www.facebook.com/lidlcesko
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika