Unikátní novinky Rohlik.cz, které dělají online nákup ještě pohodlnější

/Praha, 21. 12. 2020/ Rohlik.cz spouští vylepšení, která zákazníkům ušetří ještě více času: online reklamace, přehled o cestě jejich nákupu a času doručení přímo na webu, v appce i skrze push notifikace.

V Rohlíku víme, že to nejcennější, co zákazníkům šetříme, je čas. Proto naše služby neustále vylepšujeme. I když se nám ve službě zákazníkovi něco nepovede, a přesto, že na naši zákaznickou podporu je vždy spoleh, připravili jsme revoluční novinku v podobě možnosti vyřešit reklamace online, na pár kliků a okamžitě, aniž by zákazníci museli někam volat nebo psát. Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí“, představuje novinku pro zákazníky online supermarketu Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz. A dodává: “děkuji kolegům, kteří s nápadem přišli a tuto službu připravili”. Zákazník na webu, či v aplikaci vybere položku k reklamaci a kompenzaci v podobě kreditů okamžitě připíšeme na účet. Kredity jsou z naší strany samozřejmostí, a pokud je ale zákazník nechce může je raději jedním klikem věnovat na pomoc potřebným. Členové Rohlík Premium dostávají dvojnásobnou kompenzaci i při online reklamaci. 

Díky nové aktualizaci může zákazník sledovat svůj nákup a okamžitě zjistit předpokládaný čas doručení. Zákazníci uvidí čas doručení přímo v hlavičce webu nebo v aplikaci. 


Pokud zákazník používá mobilní aplikaci a má zapnuté notifikace, přijdou mu všechny důležité informace ohledně doručení formou notifikací. A to vždy, ať už nakupuje na webu nebo v aplikaci. Stačí mít staženou aktuální verzi naší aplikace a povolit notifikace. Zákazník, který aplikaci nainstalovanou nemá, bude zprávy nadále dostávat formou SMS, jako tomu bylo doposud.