DigitalAd uspěl v tendru Ministerstva financí, zajišťuje online kampaň Moje daně 2021

Praha, 11. ledna 2021 – Fullservisová mediální agentura DigitalAd vyhrála výběrové řízení na zajištění online kampaně Moje daně 2021, které v listopadu 2020 vypsalo Ministerstvo financí ČR. Tendru se účastnilo celkem 7 agentur. Nabídka DigitalAd byla vybrána jako nejvýhodnější. Stanovená celková cena za zajištění plnění je 5 milionů korun.

Kampaň odstartovala 28. prosince a poběží až do konce března 2021. V první části se zaměřuje na zavedení paušální daně pro živnostníky, ve druhé potom na spuštění moderního finančního úřadu online. 


„Jsme rádi, že se můžeme realizací kampaně podílet na větší elektronizaci finanční správy a informování živnostníků o výhodách a přínosech paušální daně pro jejich podnikání“, říká k tomu Petr Mácha, jednatel DigitalAd. „Tendr pro Ministerstvo financí byl navíc první veřejnou zakázkou, do které jsme se přihlásili, a o to víc nás těší, že jsme hned napoprvé uspěli,“ dodává Mácha.

DigitalAd poskytuje kompletní agenturní služby. Vedle programatické reklamy – RTB, HbbTV reklamy nebo yield managementu se DigitalAd zabývá i OOH, televizní, vyhledávací, rozhlasovou a printovou reklamou, sociálními sítěmi i content marketingem. DigitalAd rovněž nabízí marketérům, agenturám i klientům nástroj pro plánování kampaní
Media-plan.cz

O DigitalAd, s.r.o.

Agentura DigitalAd je na trhu od roku 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například OKI, Albatros Media, Suzuki, Muzeum Lega, Nákupní galerie Myslbek, Europasta, Vertical Entertainment a Nextclinics.