Čtenáři iDNES.cz volili Jarní autonovinku roku: Hvězdou virtuálního Autosalonu iDNES.cz je elektrická Škoda

První ročník virtuálního Autosalonu iDNES.cz se otevřel v polovině března a v online prostředí představil nejen nejnovější modely. O hlasy čtenářů se automobilové novinky ucházely v anketě o Jarní autonovinku roku 2021. A jejich volba má jebdnoznačného vítěze, kterým je elektromobil Škoda Enyaq iV. Virtuální Autosalon iDNES.cz doprovodila také soutěž o zajímavé ceny, z nichž se může radovat 23 čtenářů.

„Specifický rok 2020 znamenal konec autosalonů v jejich původní podobě. Koronavirová pandemie urychlila rozmach online prezentací a nových způsobů oslovování publika. Virtuální Autosalon iDNES.cz na tento trend reaguje. V online prostředí představujeme stejně jako na autosalonu nové modely a koncepty aut budoucnosti. Velmi nás těší zájem čtenářů a rádi si podobný projekt zopakujeme,“ hodnotí jarní akci šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová.

Soutěž o nejatraktivnější nový vůz byla vrcholem prvního ročníku virtuálního Autosalonu iDNES.cz. Druhé místo dle hlasování čtenářů iDNES.cz obsadil rovněž bateriový vůz – Audi e-tron GT, na třetí příčce skončila nová generace Mercedesu třídy C. Výběr finalistů provedla redakce Auto.iDNES.cz s ohledem na atraktivitu, relevanci, důležitost modelů s přihlédnutím k jejich pozici na českém trhu a jejich předpokládanému uvedení do prodeje.

Výsledkům letošního virtuálního Autosalonu iDNES.cz se věnuje také aktuální vydání pořadu Rozstřel na iDNES.tv, jehož hostem byl Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky Škoda Auto. 

„Škoda Enyaq iV vstoupí v květnu naplno do prodeje. Výsledky čtenářské ankety iDNES.cz jsou pro nás potvrzením, že první výhradně bateriový model značky přijíždí v pravou chvíli a je o něj zájem. Předpokládáme, že v letošním roce na českém trhu prodáme jeden až dva tisíce těchto elektromobilů vyráběných v Mladé Boleslavi,“ uvedl k výsledkům ankety Jiří Maláček.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.