Eurosport a GCN připravují Giro d´Italia s nejrozsáhlejším globálním vysíláním

  • Exkluzivní, živé a nepřerušované globální vysílání Gira d´Italia startuje na platformách Eurosportu a GCN 8. května
  • Lokální obsah, analýzy a digitální formáty přiblíží diváky k jejich cyklistickým hrdinům
  • Dvojnásobný vítěz Gira d´Italia Alberto Contador prodloužil dlouhodobé partnerství s Eurosportem

Praha, 7. 5. 2021: Již více než století jsou silnice v Itálii bojištěm, na němž se nejlepší cyklisté světa střetávají v bitvě o „maglia rosa“. Eurosport a Global Cycling Network (GCN) se v roce 2021 spojí, aby představily Giro d’Italia fanouškům po celém světě v celé jeho slávě tak, jako nikdy předtím.

První grandtour roku 2021 startuje v sobotu 8. května a Eurosport 1 nabídne divákům živě a exkluzivně všech 21 etap. Nepřerušované digitální pokrytí bez reklam bude dostupné prostřednictvím aplikace Eurosport Player a GCN+, kde fanouškům neunikne ani minuta slavného závodu.

V České republice a na Slovensku nabídne Eurosport 1 z každé etapy čtyř až pětihodinové přenosy. Giro d´Italia budou komentovat stejně jako v minulých letech Štěpán Straka a Martin Hačecký.

Živé vysílání Gira d´Italia doplní na Eurosportu a GCN+ digitální obsah a analýzy expertů v pořadech The Breakaway, GCN World of Cycling Show a The Bradley Wiggins Show. Eurosport zároveň oznámil prodloužení spolupráce s dvojnásobným vítězem Gira d´Italia Albertem Contadorem, který divákům nabídne svůj zkušený pohled na dění v pelotonu. 

Alberto Contador, Eurosport and GCN expert: „Jsem šťastný, že si další dva roky budu užívat nejlepší světovou cyklistiku na Eurosportu. Pokračování tohoto dobrodružství s rodinou Eurosportu je vzrušující, a doufám, že si ho diváci užijí s námi.“

Guy Voisin, Director of Cycling at Eurosport and GCN: „Zažili jsme dechberoucí úvodní část sezony, vzrušení před blížícím se startem Gira d´Italia vzrůstá. Připravujeme pro fanoušky nejúžasnější zážitky z Gira d´Italia díky našemu rozsáhlému vysílání, bezkonkurenčním expertům a aktivnímu obsahu. 

Naše globální pokrytí italské grandtour zahrnuje Evropu, USA i Japonsko. Společně oslavíme jednu z největších historických sportovních událostí. Jako opravdový ´Home of Cycling´ se těšíme na miliony diváků na našich kanálech a platformách.“

Daniel Lloyd, GCN+ presenter and Director of Racing: „Giro d´Italia má mimořádné místo v srdcích mnoha cyklistických fanoušků. Upřímně přiznávám, že jsem nikdy nebyl tak nadšený jako před startem letošního ročníku. Poprvé budeme živě vysílat každý kilometr každé etapy a jsem opravdu hrdý na GCN+ a Eurosport, že naše přenosy nabídneme tolika fanouškům po celém světě. Nemohu se dočkat, až 8. května vše odstartuje.“ 

Speciální epizoda série Eurosportu Trailblazers je zaměřená na hrdinské činy bývalého vítěze Gira d’Italia Gina Bartaliho během druhé světové války. Diváci ji uvidí na vyžádání prostřednictvím digitálních platforem Eurosportu.

GCN+ překypuje novým exkluzivním digitálním obsahem včetně dokumentů, epických dobrodružných i špičkových vědeckých a technologických snímků, cyklistické kultury i programů, představujících legendy cyklistiky Legend: Chris Boardman 4. května a Cycling Changed My Life: Hayley Simmonds 11. května.

V roce 2021 obsahuje cyklistické portfolio Eurosportu a GCN:

  • Více než 200 profesionálních mužských a ženských závodů na silnici, dráze, BMX, cyklokrosu, horských kolech a na olympijských hrách
  • 2500 hodin živého vysílání
  • 300 dnů v roce

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Discovery+, Food Network Kitchen a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.