- Stylová cestovní zavazadla značky Roncato nabízí BILLA nyní se slevou až 84 %
- Zákazníci získají produkty za nasbírané nálepky za nákup a doplatek
- Kampaň trvá od 2. června do 24. srpna 2021 ve všech prodejnách BILLA
S příchodem léta a postupným rozvolňováním si společnost BILLA pro zákazníky přichystala letos již pátou věrnostní kampaň, zaměřenou tentokrát na cestovní zavazadla. Kufry a cestovní tašky italské značky Roncato mohou nyní zákazníci BILLA získat za zvýhodněnou cenu po nasbírání daného počtu samolepek za své nákupy.
Roncato je italská rodinná firma s dlouholetou tradicí, jejíž výrobky jsou charakteristické vysokou odolností, luxusním designem a řemeslnou kvalitou. Zavazadla Roncato proslula po celém světě, přičemž popularitě se těší převážně její odolné kufry. Nyní si je zákazníci BILLA mohou pořídit se slevou až 84 %. V nabídce je řada zavazadel od kufrů, přes cestovní a příruční tašky, až po pouzdra na toaletní potřeby.
Kampaň startuje 2. června s trváním do 24. srpna 2021 ve všech supermarketech BILLA. Za 20 nebo 30 samolepek a doplatek si zákazníci mohou vybrat jeden ze sedmi produktů značky Roncato. Jednu samolepku zákazník získá za nákup v hodnotě 250 Kč. Doplatky se pohybují v rozmezí od 79,90 Kč do 1 799,90 Kč.
„Věříme, že na letošní dovolenou budeme moci vycestovat o něco snáze, než tomu bylo před rokem. Proto jsme se rozhodli dát našim zákazníkům možnost získat za své nákupy i něco navíc. Přicházíme s kampaní, v rámci které si budou mocii za nasbírané samolepky za nákup a doplatek pořídit praktická a odolná cestovní zavazadla. Značka Roncato patří ve světě zavazadel mezi ty nejkvalitnější, díky svému designu a vysoké odolnosti u skořepinových kufrů. Určitě si u nás vyberou všichni, ať už potřebují právě kufr na cesty po České republice nebo k moři a nebo tašku přes rameno na víkendové cestování,“ říká marketingová ředitelka BILLA ČR Lucie Průšová.
Kampaň potrvá do 24. srpna nebo do vyprodání zásob. Produkty Roncato nebude možné koupit bez nasbíraných samolepek za běžnou cenu.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 240 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2020, ve které se na 1. místě umístilo hned 12 produktů z 5 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na: http://www.billa.cz