Komunikační agentura Rubikon PR, která se zaměřuje na klienty z oblasti e-commerce a technologií, rozšiřuje své portfolio klientů působících na slovenském trhu o přední evropskou online platformu pro módu a životní styl Zalando. Zodpovědná bude za korporátní komunikaci společnosti, která usiluje o to stát se prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu.
![](https://www.feedit.cz/wp-content/uploads/2021/06/2021-06-24-17_32_09-objavte-modu-online-_-zalando-1.jpg?w=1024)
Na slovenském trhu působí Rubikon PR od roku 2019. Více než tři roky se pod vedením Elišky Bobulové úspěšně stará o korporátní komunikaci Zalando na českém trhu. Výběr agentury pro slovenský trh probíhal v několika fázích. Nejlepší nabídku předložil právě Rubikon PR.
“Jsme pyšní na to, že Zalando můžeme představit také slovenským novinářům. Příchod tohoto brandu je velkou událostí jak pro slovenskou e-commerce, tak pro samotné spotřebitele a místní partnerské značky. Věříme, že naší prací přispějeme k úspěšnému etablování značky Zalando na Slovensku,” říká Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.
Aleksandra Adrian, tisková mluvčí společnosti Zalando pro Českou republiku a Slovensko, dodává: „Jsme rádi, že Rubikon PR nás zastupuje nyní i na Slovensku a těšíme se na mnoho zajímavých společných projektů.“
Rubikon PR stál při společnosti Zalando už v průběhu oznámení plánu na rozšíření na slovenský trh a také při jejím následném představení v této zemi. Rubikon PR bude zodpovídat za korporátní komunikaci firmy, budování vztahů s novináři a centrálnímu berlínskému týmu bude pomáhat s organizací eventů a tiskových konferencí pro místní média. Na straně agentury bude za komunikaci zodpovídat tým pod vedením Jana Novosada.
O Rubikon PR
Rubikon PR je komunikační agentura, která pracuje pro klienty z různých oborů. Nejvíc zkušeností získala s firmami z oblasti e-commerce, fintech, bankovnictví a investic, startupů, retailu a inovací. Mezi klienty agentury patří jak lokální značky, tak celosvětově působící společnosti. Založen byl v roce 2012 v Praze. Po sedmi letech se rozšířil na Slovensko. V současné době se zaměstnanci agentury starají o komunikaci přibližně 30 firem.
O společnosti Zalando
Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 42 milionů aktivních zákazníků na 20 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.