„Na sbírkový účet Nadace Via, určený na pomoc tornádem postižených oblastí, jsme dnes odeslali 2 miliony korun. Zároveň nabízíme individuálním i firemním klientům z postižených oblastí individuální odklad splátek až na 6 měsíců. Jsme v kontaktu s našimi klienty v postižených regionech a zjišťujeme, jak jim můžeme dále pomoci. Posílili jsme také maximálně kapacitu našeho online a telefonického Klientského centra, a připravili jsme pro klienty speciální předvolbu 1, abychom komunikaci co nejvíce urychlili“ říká Filip Hrubý, mluvčí Spořitelny.
Spořitelna aktuálně komunikuje nabídku pomoci klientům na svých webových stránkách www.csas.cz a také na sociálních sítích a v průběhu příštího týdne osloví Spořitelna cíleně klienty v postižených oblastech emailem nebo telefonicky s nabídkou pomoci.
Odklady splátek
- Individuální i firemní klienti postižení tornádem, mohou žádat o individuální odklad splátek zajištěných i nezajištěných úvěrů až na 6 měsíců:
- Splátky odložíme bez poplatků za pojištění úvěru a bez úročení.
- Klienti nebudou platit poplatek za vedení účtu, ani poplatek za vedení úvěrového účtu a nebudou označeni negativním zápisem v registru dlužníků.
- O odklad mohou žádat klienti České spořitelny, Stavební spořitelny Buřinka a Leasingu České spořitelny
O odklad splátek lze žádat na pobočkách Spořitelny nebo na nonstop bezplatné telefonní lince 800 207 207
„Snažíme se pomáhat klientům i v našich jihomoravských pobočkách. Klienti z tornádem postižených oblastí, kteří přišli o osobní doklady, finanční hotovost i platební kartu, mohou přijít na naše pobočky, pokud potřebují získat hotovost ze svého účtu. Naši bankéři mají celou řadu alternativních bezpečnostních metod, vyplývajících z platebního profilu klienta a dalších informací, podléhajících bankovnímu tajemství, na jejichž základě mohou provést identifikaci klienta,“ doplňuje Hrubý
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 milionů korun.