Praha 2. srpna 2021 – Společnost Goodyear Czech představuje svého nového marketingového koordinátora Milana Marušáka, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi.
Společnost Goodyear Czech v květnu posílila svůj tým o Milana Marušáka, jenž obsadil pozici Consumer Brand & Product Marketing Coordinator CZ/SK. Milan Marušák je zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.
Milan Marušák má bohaté zkušenosti z oboru automotive. Do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport GmbH, která je zodpovědná za globální motorsportové aktivity značky Hyundai a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím pracoval jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.
Ve svém volném čase se rád věnuje motokárovému závodění a zajímá se o motorsport obecně, dále rád cestuje a hraje fotbal.
O společnosti Goodyear Tire & Rubber Company
Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 72 tisíc pracovníků a své výrobky vyrábí v 54 závodech
v 23 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg
v Lucembursku − usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služeb, které stanovují technologické a standardy pro celé odvětví.
Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech najdete
na www.goodyear.cz.Tiskové zprávy a obrazový materiál v českém jazyce news.goodyear.eu/cs-cz.