Tvar ucha každého člověka je odlišný a styl nošení sluchátek je pokaždé jiný. I proto vnímá stejná sluchátka každý uživatel odlišně. Jak ale zajistit, aby každý slyšel ten nejlepší možný zvuk? Tato otázka trápí akustické inženýry již dlouho. Prostřednictvím kompletní sady personalizovaných technologií sluchu, adaptivního přizpůsobení uší (Adaptive ear matching – AEM) a profesionálních zvukových efektů ale přizpůsobují nová sluchátka Huawei FreeBuds 4 zvuk každému uživateli.
Adaptive ear matching (AEM) přináší jedinečný zážitek z poslechu
Rozdíly ve tvarech a velikostech uší lidí ovlivňuje těsnost nošení sluchátek, což vede k různému vnímání zvuku se stejným párem sluchátek. U uživatelů s většíma ušima je zvukovod pravděpodobně širší a mezera mezi sluchátky také, takže část zvuku se vytratí a výkon basů bude narušen. Uživatelé s menšíma ušima dostanou naopak příliš mnoho basů, protože mají sluchátka pevně nasazená.
Ve srovnání se špuntovými sluchátky do uší jsou otevřená sluchátka citlivější na různé styly nošení a velikosti uší, akustické prostředí je tak náchylnější ke změnám, a proto se liší i kvalita zvuku u různých lidí.
V reakci na tento častý problém přijala sluchátka HUAWEI FreeBuds 4 technologii AEM, díky které uživatelé získají konzistentní a jemnou kvalitu zvuku. Nejprve sluchátka pomocí technologie detekce zvukových vln určí tvar aktuálního zvukovodu a jeho těsnost. Sluchátka poté přijmou přizpůsobený zvukový efekt, který se automaticky adaptuje na ucho uživatele. To by mohlo účinně kompenzovat ztrátu zvuku v důsledku velikosti ucha a stylu nošení. AEM tak přináší uživatelům HUAWEI FreeBuds 4 ten nejlepší možný zážitek z poslechu.
Profesionální zvukové efekty stvořené pro různé hudební žánry
HUAWEI FreeBuds 4 mají navíc vestavěnou řadu profesionálních a přizpůsobených zvukových efektů, které dokonale zvládají rozlišné hudební žánry.
Nová sluchátka aktuálně podporují tři režimy EQ: vyvážený (default), zvýraznění basů (bass boost) a zesílení výšek (treble boost. Uživatelé si mohou vybrat režim, který jim vyhovuje nejvíce. Režim zvýraznění basů kromě vylepšení hlubokých tónů poskytuje uživatelům pohlcující zvukové efekty při poslechu hudby. Režim zesílení výšek zase posiluje citlivost sluchátek při vyšší frekvenci, zvuk sluchátek tak bude transparentnější a nabízí bohaté vysoké tóny.
Špičkový zvuk potvrdil nezávislý průzkum
Kvalitu zvuku FreeBuds 4 potvrdil i nezávislý průzkum společnosti Ipsos. Ve slepém testování mezi uživateli v Praze a Brně se nová sluchátka od Huawei poměřila s konkurenčními výrobky od společností Apple a Samsung, přičemž FreeBuds 4 v měření zvítězila.
FreeBuds 4 si vedla nejlépe zejména v přenosu rytmu, díky kterému by po nich sáhlo 90 % zúčastněných (Airpods 81 %, Galaxy Buds 58 %). Sluchátka od Huawei nenašla přemožitele ani při porovnávání kvality zvuku (89 % oproti Airpods s 82 % a Galaxy Buds s 49 %) a zřetelnosti detailů (87 % oproti Airpods s 80 % a Galaxy Buds s 49 %). Při hodnocení basových tónů se pak FreeBuds 4 umístila na první příčce těsněji (78,5 % oproti Airpods s 78 % a Galaxy Buds s 43 %).
„Při přímém srovnání tří sluchátek, to znamená pokud by spotřebitelé měli vybrat nejlepší sluchátka z hlediska kvality zvuku, byla Freebuds 4 vybrána jako signifikantně nejlepší,“ komentoval výsledky průzkumu Jan Staněk z agentury Ipsos.
FreeBuds 4 až do 15. srpna se slevou 700 Kč
Díky skvělému zvuku a mnoha revolučním technologiím jsou sluchátka FreeBuds 4 v porovnání s konkurencí výrazným krokem kupředu. Pyšní se výrazně vylepšeným potlačením okolního hluku, jsou pohodlné jako nikdy předtím, nabízejí fantastický zvuk a skvělou konektivitu.
Maloobchodní cena FreeBuds 4 byla pro český trh stanovena na částku 3 499 Kč. V rámci jejich uvedení do prodeje ale až do 15. srpna 2021 běží speciální prodejní akce, kdy si je zákazníci budou moct pořídit se slevou 700 Kč jen za 2 799 Kč. Sluchátka jsou dostupná v e-shopu HUAWEI STORE (huawei.cz), v HUAWEI EXPERIENCE STORE na Chodově a u běžných partnerů Huawei.
Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Web: https://consumer.huawei.com/cz/
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK
O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 33letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.