Mediální skupina MAFRA v prvním říjnovém týdnu nabídne hned dva volební speciály v přímém přenosu. V pondělí se ve Volební superdebatě iDNES.cz a MF DNES naživo utká sedm lídrů politických stran a hnutí. Diskutovat se bude o klíčových tématech, která před volbami hýbou Českou republikou.
Na superdebatu pak v sobotu naváže Volební studio iDNES.cz se zajímavými hosty v roli komentátorů. Oba speciály budou probíhat pod moderátorskou taktovkou šéfredaktora deníku MF DNES Jaroslava Plesla a reportéra iDNES.tv Vladimíra Vokála.
Volební superdebata iDNES.cz a MF DNES (4.10., od 11:00 do 12:30 hod.)
Pozvání k diskuzi přijali:
Andrej Babiš – lídr hnutí ANO
Ivan Bartoš – lídr koalice Pirátů a Starostů
Petr Fiala – lídr koalice SPOLU
Vojtěch Filip – lídr KSČM
Jan Hamáček – lídr ČSSD
Tomio Okamura – lídr SPD
Robert Šlachta – lídr hnutí Přísaha.
Témata debaty budou rozdělena do několika hlavních okruhů, jako například Chudé Česko; Mladé Česko a bytová problematika; Stárnoucí Česko; Covidový plán či Bezpečnost a migrace.
Volební studio iDNES.cz (9.10., od 14:00 do 19:00 hod.)
Mezi hosty, kteří okomentují výsledky parlamentních voleb, budou například ředitel výzkumné agentury Median Přemysl Čech, reportéři a komentátoři deníku Mladá fronta DNES Petr Kolář a Miroslav Korecký či ekonomové Vladimír Pikora a Ilona Švihlíková.
„Zpravodajský portál iDNES.cz nabídne čtenářům a divákům kontinuální proud zpráv od pátečního rána do nedělního večera, přímé vstupy z volebních štábů, průběžné výsledky v moderní interaktivní grafice a reálném čase díky přímému napojení na Český statistický úřad. Nebudou chybět ani odborné analýzy a komentáře či rozhovory s politology nebo reakce z domácí politické scény. Přineseme i ohlasy ze zahraničí,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,276 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,022 milionu čtenářů, což představuje 56,59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.