Hornbach oslavuje krásu nedokonalosti

Zatímco se svět právě nachází ve stavu rozpoutaného optimalizačního šílenství, vsadily projektové hobby markety pro kutily a zahrádkáře německého řetězce Hornbach ve své podzimní kampani na pravý opak: dodat odvahu v době, kdy mnohé neběží zcela podle plánu.

Svým aktuálním mottem „To není špatně. Protože je to od Tebe.“ dává Hornbach na srozuměnou, že ambice tvůrce jsou mnohem důležitější než samotný výsledek. Možná trochu křivý, nepřesný, vachrlatý – i tomu nejnadanějšímu řemeslníkovi občas ujede ruka. Ale chyba? V žádném případě! Vzdát se a všeho nechat, to by byla chyba. V osobním životě i při realizaci nějakého díla.

Hornbach ve své podzimní kampani samozřejmě nepropaguje úplné selhání, ale ukazuje, že právě tyto drobné nedostatky propůjčují věcem jedinečný charakter. To platí pro vytvořené dílo právě tak jako pro člověka samotného. Nový spot Hornbachu tentokrát vyzařuje místo obvyklého perfekcionismu ležérní šarm a prezentuje malé nedokonalosti jako přednost. Vrzající parkety, křivě položená dlaždice, šmouhatý nátěr nebo nestabilní židle – všechny tyto nedostatky hrají ve spotu hlavní roli a mnozí kutilové v nich dokonce objeví jisté kouzlo. Vše, co zhotovíme vlastníma rukama, je dobré, pokud to děláme s nadšením. 

„Nějaká ta chybička se vždy vloudí. To ale zdaleka neznamená neúspěch, rozhodující je odhodlání pustit se do díla. My v Hornbachu jsme přesvědčeni, že právě v tom tkví pravé umění. Proto v naší kampani „Od Tebe“ stavíme do popředí malé nedokonalosti“, říká David Kolář, vedoucí oddělení marketingu pro Českou republiku a Slovensko společnosti Hornbach.

„Lidskost, porozumění a empatie byly odjakživa základem naší činnosti pro společnost Hornbach. Výchozím bodem je vždy člověk a doba, v níž žijeme, neboť jiný přístup by ani neměl smysl“, zdůrazňuje Guido Heffels, zakladatel kreativní agentury Heimat.

Reklamní spot v režii Rune Miltona vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Spot podmalovaný hudbou Thomase Berlina (48k) a zvukovým designem Davida Arnolda (LOFT) je emotivní oslavou všech, kteří se nebojí něco zkusit, pustí se do díla a nedají se odradit ani případnými neúspěchy.

Video ke zhlednutí zde

Základní údaje:

Kampaň: „Od Tebe“ 

Název spotu: „To není špatně. Protože je to od Tebe.“ 

Média: televize, print, on-line, venkovní reklama, sociální média 

Start kampaně: 1. listopadu 2021 

Agentura: Heimat Berlin

Produkce: Tony Petersen 

Režie: Rune Milton

Hudba: Thomas Berlin (48k) 

Zvukový design: David Arnold (LOFT)

Více informací najdete na: www.hornbach.cz 

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ 

O společnosti Hornbach: 

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2020/2021 zvýšila čisté tržby o 15,4 procenta na přibližně 5,5 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje více jak 160 stavebních a zahradních center a online obchodů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice. 

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. V roce 2020 získal HORNBACH již podruhé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Hobbymarkety. Společnost Hornbach  patří mezi zodpovědné zadavatele reklamy a podporovatele spolku NELEŽ.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 23 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.