Vodafone vylepšil nabídku pro lidi se zdravotním postižením. Novinkou jsou neomezená data za výhodnější cenu

4. listopadu 2021 – Zůstat ve spojení je v dnešní době nutnost, pro osoby s hendikepem to ale platí dvojnásob. Vodafone proto nově zařadil do nabídky pro osoby se zdravotním znevýhodněním i tarif Neomezený Super, který si mohou pořídit za 599 korun měsíčně, tedy s dvousetkorunovou slevou oproti stejnému tarifu v běžné nabídce. Získají tak neomezené volání, SMS i objem dat s rychlostí připojení 10 Mb/s, která umožňuje například sledování filmů v HD rozlišení nebo videohovory ve vysoké kvalitě. Vodafone zároveň podporuje své zaměstnance se zdravotním postižením nebo znevýhodněním, pro které má řadu speciálních benefitů.

Pro lidi se specifickými potřebami jsou často právě mobilní data prostředkem, jak své zdravotní postižení kompenzovat a žít kvalitnější život. Věříme, že právě naše zvýhodněná nabídka pomůže tomu, aby byly výhody digitalizace dostupné všem lidem bez rozdílu,“ říká Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafonu.

Do podoby výsledného tarifu se podepsala také spolupráce s organizací Signslate, která se zabývá podporou komunikace lidí se sluchovým postižením a byla zároveň součástí minulého ročníku Laboratoře Nadace Vodafone. „Naskytla se nám možnost sdělit zpětnou vazbu k plánovanému tarifu nejen díky našim zkušenostem a každodenním potřebám, ale hlavně snaze bourat bariéry v mezilidské komunikaci. Náš tým se skládá z lidí, kteří jsou neslyšící nebo nedoslýchaví. Moc dobře tedy víme, že v dnešní době je jakákoliv forma komunikace, pro nás tedy hlavně na bázi mobilních dat, velice důležitá,“ říká Robert Jungmann z týmu Signslate. A dodává: „Jsem přesvědčen, že nový zvýhodněný tarif od Vodafonu plně pokryje individuální potřeby každého z nás a umožní nám využívat mobilní služby bez omezení.“

Vodafone kromě neomezeného tarifu nabízí osobám se zdravotním znevýhodněním i další alternativy. Neomezené volání i SMS, 1000 minut do zahraničí, roaming v EU a 40 GB dat si mohou pořídit za 550 Kč měsíčně. K dispozici mají také základní tarif za 299 Kč měsíčně s neomezenými SMS zprávami, 250 minutami volání a Chat Passem, díky kterému se zákazníkům nepočítají data při chatování například v aplikaci WhatsApp nebo Messenger.

Speciální nabídka je určena držitelům průkazu ZTP a ZTP/P, využít ji mohou také osoby závislé na pomoci ve II., III. a IV. stupni. Více informací, včetně zvýhodněné nabídky internetového připojení nebo Vodafone TV, je k dispozici na webové stránce  www.vodafone.cz/tarify/zvlastni-cenovy-plan/

Lidé se specifickými potřebami mají ve Vodafonu dveře otevřené

Vodafone se i uvnitř firmy snaží budovat prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet s ohledem na svůj osobní potenciál. To se projevuje i v přístupu k zaměstnancům, kteří mají specifické potřeby. Kromě bezbariérové budovy, možnosti práce z domova nebo flexibilní pracovní doby nabízí zaměstnancům také pět dnů osobního volna navíc, jeden den placeného volna na komunikaci s úřady a navýšení počtu zaměstnaneckých benefitních bodů, které mohou následně využít třeba na nákup zdravotních pomůcek nebo léčebnou péči.

Osoby se zdravotním znevýhodněním podporuje firma také prostřednictvím Nadace Vodafone, která je dlouholetým generálním partnerem konference INSPO. Ta se zaměřuje na ICT inovace pro kvalitnější život lidí se zdravotním postižením a je výrazem snahy podporovat budování otevřené a přístupné společnosti v digitálním věku.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 130 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz