- Členové věrnostního programu společnosti BILLA mohou získat výrobky Tescoma za výhodnou cenu
- Produkty Tescoma si mohou směnit za klubové body a doplatek až do konce roku či do vyprodání zásob
- Ve všech prodejnách BILLA zároveň běží kampaň o předměty Disney z kolekce Mickey and Friends
Společnost BILLA se letos rozhodla zákazníkům předvánoční čas maximálně zpříjemnit a nabízí ve svých kampaních zboží vhodné jako dárek k Mikuláši či pod stromeček.
Opět po roce, pro velký úspěch, připravila BILLA členům svého věrnostního programu kampaň ve spolupráci se značkou Tescoma. V období od 27. 10. do 31. 12. 2021 nabízí členům BILLA Bonus clubu sérii nádobí a potřeb pro domácnost.
V prodejnách obchodního řetězce mají zároveň zákazníci možnost získat za nálepky předměty pro zdravé svačiny z kampaně Disney, obohacené od 16. listopadu o plyšáky Mickey a Minnie.
„Už v minulém roce se věrnostní kampaň pro členy BILLA Bonus clubu se zbožím Tescoma stala velice populární, protože zákazníci nádobí nakupovali často jako dárky pod stromeček. Proto jsme se letos rozhodli spolupráci zopakovat a připravili jsme zákazníkům novou a širší nabídku potřeb do domácnosti,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.
Za body na kartě a doplatek v rozmezí od 119,90 Kč do 2 699,90 Kč si mohou zákazníci už od října pořídit hrnce z řady President Stone, pánvičky či kontaktní gril z řady President, a jiné drobné kuchyňské vybavení.
Jak se stát členem BILLA Bonus clubu?
V případě, že ještě nejste členem BILLA Bonus clubu, ale rádi byste se zúčastnili této akce, stačí udělat následující. Buď vyplňte registrační formulář u pokladny, kde po vyplnění ihned dostanete věrnostní kartu, nebo si jednoduše stáhněte do mobilu aplikaci BILLA Czech. Dále stačí už jenom nakupovat v BILLE a sbírat body. Při každém nákupu od 50 Kč získáte 1 BILLA bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč při nákupu. Více informací, jak se do klubu přihlásit, zákazníci naleznou na www.billa.cz.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 241 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.