- BILLA představuje adventní kalendář plný výrobků zdarma při nákupu nad 599 Kč
- Od 1. prosince až do Štědrého dne nabídne v okénku jiný produkt zdarma
- Jan Punčochář, ambasador značky Vocílka, navíc připravil pro zákazníky BILLA recept na ten nejšťavnatější řízek
BILLA představuje další aktivitu ze své vánoční kampaně – adventní kalendář BILLA. Od začátku prosince až do Štědrého dne má BILLA pro své zákazníky připravenou speciální akci, díky které nabídne zákazníkům každý den něco jiného navíc. Při nákupu na 599 korun dostane zákazník výrobek z adventního kalendáře zdarma.
Nabídka dárků reflektuje běžnou předvánoční poptávku a je každý den jiná. Speciální kupon k získání dárku zákazníci naleznou v akčním letáku BILLA, v aplikaci BILLA Bonus club a na billa.cz, dále v deníku Blesk a na stránkách blesk.cz. Při nákupu ho pak uplatní na pokladně.
„Akce je podpořena každý den TV upoutávkami na produkty, inzercí v deníku Blesk a POS materiály na prodejnách. Vánoce jsou jedny z nejdůležitějších dní v roce a my zákazníkům ukazujeme, že prodejny BILLA jsou pro ně tím pravým místem k nákupu. Produkty zdarma z našeho adventního kalendáře u nás získají zákazníci až do 24. prosince,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA.
Protože sloganem letošní vánoční kampaně je „Recept na nejkrásnější Vánoce“, přináší BILLA i recept na ten nejšťavnatější řízek a širokou letákovou nabídku kuřecího, vepřového či telecího masa. Recept a tipy jak na to, pro řetězec připravil opět ambasador značky Vocílka, šéfkuchař Jan Punčochář. Zákazníci naleznou veškeré informace v letácích společnosti BILLA se speciální nabídkou masných výrobků.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 244 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na http://www.billa.cz.