Praha (8. prosince 2021) – Společnost PPL, přední balíkový přepravce na českém trhu, nyní hlásí, že letošní sezona bude opět rekordní. Intenzivní celoroční přípravy se tak ukázaly nad očekávání jako úspěšné.
Přes extrémní objemy zásilek spojené s akcí Black Friday a s předvánočními nákupy zvládá celá síť PPL velmi dobře odbavovat rekordní objemy nejen po stránce kapacitní, ale i kvalitativní.
„Ve spojitosti s Black Friday a probíhající vánoční nákupní horečkou zaznamenáváme rekordní čísla, letos jsme již překonali i loňské lockdownové rekordy. V naší síti odbavujeme i půl milionu zásilek za den. Ukázalo se, že naše celoroční přípravy přinášejí efekt – nová depa, modernizace a automatizace technologií, příprava personálu a rozšíření dopravní flotily a odběrných míst na maximum, to vše pomohlo k dalšímu zrychlení a zvýšení kapacit naší přepravní sítě. My jsme tak schopni odbavit a doručit extrémně vysoké množství zásilek při zachování vysoké kvality našich služeb,“ říká CEO PPL Petr Horák.
Na vysoké kvalitě a profesionalitě si PPL dlouhodobě zakládá. „Jsme rádi, že právě schopnost kvalitně zvládat enormní výkyvy v poptávce má vliv na pozitivní spolupráci s našimi zákazníky nejen z řad e-shopů, ale také samotných příjemců. Nedávno jsme již popáté získali ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku v oblasti balíkových služeb, a pro nás je toto ocenění závazkem poskytovat i nadále ty nejkvalitnější služby,“ uvádí CEO PPL Petr Horák.
Velký nárůst v této sezoně zaznamenává PPL nejen v doručení na adresu, ale i do výdejních míst. Právě možnost vyzvednout si zásilku na jednom z 3000 výdejních míst dle svých časových možností lidé v předvánočním čase opravdu ocení.
„Celá síť výdejních míst – Parcelshopů i Parcelboxů – je na denní bázi s našimi partnery a provozem kapacitně optimalizovaná tak, abychom uspokojili velký zájem o výdejní místa a zároveň nedošlo k jejich extrémnímu zahlcení,“ uvádí Horák.
Největší nápor na celou logistickou síť se očekává okolo 17. prosince a PPL je na něj připravena.
Zvládnuté kapacity výdejních míst, kvalitní a profesionální doručení zásilek tak ocení nejen e-shopy, ale hlavně příjemci. „Letos jsme ze strany e-shopů zaznamenali velký zájem právě o rozšíření dalšího způsobu doručení s PPL. Vedle doručení řidičem na adresu si tak e-shopy hojně implementovaly také doručení do PPL výdejních míst. Příjemce si tak může vybrat způsob doručení, jaký mu v daný okamžik více vyhovuje, a přitom zůstat věrný kvalitnímu a spolehlivému dopravci, s kterým je spokojen,“ uzavírá Horák.
Chtějí-li mít lidé objednané dárky z e-shopů pod vánočním stromečkem, bylo by vhodné zboží objednat co nejdříve, nejpozději ale 20. 12. 2021. Zároveň prosíme všechny příjemce, aby kvůli zhoršující se situací okolo Covid-19 dodržovali epidemiologická opatření.
O společnosti PPL
Společnost PPL CZ je součástí divize DHL eCommerce Solutions a na tuzemském trhu představuje předního poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. Nabízí však i služby pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu po ČR a do celé Evropy. Společnost zaměstnává téměř 1000 pracovníků a 2000 řidičů. Disponuje 24 depy, centrálním překladištěm a rozsáhlou sítí výdejních a podacích míst – PPL Parcelshopů a Parcelboxů, kterých je více téměř 3000 po celé České republice. DHL eCommerce Solutions je součástí skupiny Deutsche Post DHL Group, která je přední světovou poštovní a logistickou společností. Skupina spojuje lidi a trhy a umožňuje globální obchodování. DPDHL Group zaměstnává přibližně 550 000 lidí ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, díky čemuž je jedním z největších soukromých zaměstnavatelů na světě.