Společnost Seznam.cz věnovala deset milionů korun a reklamní prostor na sbírku „SOS Milostivé léto“, kterou v listopadu otevřela nezisková organizace Člověk v tísni. Vedení Seznamu chce podpořit všechny, kteří si zaslouží druhou šanci. Česká internetová jednička dává druhou šanci i svým zaměstnancům. Desítky z aktuálního počtu totiž tvoří ti, kteří v Seznamu už v minulosti pracovali a znovu se do něj po čase vrátili.
„Osobně jsem přesvědčený, že lidé, kteří jsou zatížení exekucemi, o kterých ví, že za celý život nedokážou splatit, jsou rezignovaní a společnost nemůže nijak vytěžit jejich potenciál. Pokud jim dáme druhou šanci, věřím, že se to může změnit. A že to bude výhra pro všechny,“ komentuje rozhodnutí Seznamu jeden z členů představenstva, Pavel Zima.
Více informací se dočtete na našem blogu.