Čtenáři iDNES.cz pomohli splnit největší přání malé Lili, dostane bionické ruce.

Vánoční sbírka na iDNES.cz aktuálně vynesla více než 2 miliony korun a pomáhat bude dál

V charitativní Vánoční sbírce, kterou v závěru roku tradičně už několik let pořádá redakce iDNES.cz mediální skupiny MAFRA spolu s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry, se za pouhých deset dní od vyhlášení podařilo vybrat neuvěřitelných 2 236 099 korun. To je o sedm set tisíc víc, než byla cílová částka sbírky. Díky obrovské podpoře čtenářů iDNES.cz tak bude možné přispět sedmileté Lilien nejen na bionické protézy, které jí přinesou výraznou úlevu v každodenním životě, ale i na ostatní nezbytné potřeby a náklady spojené s dalším vývojem holčičky. 

Celý příběh malé Lilien naleznete zde: www.idnes.cz/sbirka

„Zbylé peníze necháme na účtu a vytvoříme Fond Lili,“ uvedla Božena Jirků, ředitelka Nadace Charty 77 – Konta Bariéry s tím, že dárci budou mít možnost statečné Lili dále přispívat. „Peníze využijeme na všechno, s čím se holčička a její rodina budou potýkat, co budou potřebovat, mimo jiné i nutné úpravy protéz vyvolané růstem či náročné rehabilitace.“

„Letošní sbírka překonala všechny naše představy a očekávání. Děkuji všem dárcům, kteří Lili podpořili a svými příspěvky jasně dokázali, že ani v této složité době nechybí chuť pomáhat. A to je ta nejlepší zpráva,“ vzkázala čtenářům iDNES.cz Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT. 

„Děkuji všem našim čtenářům, kteří pomohli. Mám velkou radost, že jsme opět mohli být prostředníky splněného snu a že jsme umožnili Lilien posunout se do nové životní etapy. Přeju jí i celé rodině pevné zdraví a další splněná přání,“ řekla k výsledku sbírky Naděžda Petrová, šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,318 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,029 milionu čtenářů, což představuje 56,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.