Mattoni spolu s Budvarem přichází s unikátním produktem

13. ledna 2022 – Dvě české ikony, Mattoni a Budvar, se spojily, aby na trh přinesly unikátní ochucené nealkoholické pivo. Novinka se objeví v obchodech již brzy. Je výsledkem spolupráce dvou renomovaných nápojářských expertů – příchutě od lídra nealkoholického trhu, Mattoni 1873, se snoubí s nealkoholickým pivem uvařeným v národním pivovaru Budějovický Budvar, jenž má světové renomé. 

Many different citrus fruits as background, top view

Spolupráci, která si vyžádala několikaměsíční vývoj novinky, zpečetil podpis smlouvy těsně před Vánoci 2021. Společná inovace těží z expertiz obou partnerů – největšího středoevropského výrobce nealkoholických nápojů, Mattoni 1873, a národního pivovaru Budějovický Budvar. Jde o dosud zcela ojedinělé propojení dvou tak významných zástupců světa alkoholických a nealkoholických nápojů, jejichž historická tradice navíc sahá do 19. století.

„Ze spolupráce s Budějovickým Budvarem jsem nadšen. Vyvinuli jsme fascinující, skvěle chutnající, prostě ten nejlepší produkt a já jsem šťasten, že naše firma může nyní spotřebitelům přinést kompletní nabídku všech druhů nealkoholických nápojů. Mattoni si zakládá na inovacích a dlouholeté znalosti chuťových trendů
na trhu a v Budvaru jsme našli toho nejlepšího partnera, který nám pomůže vykročit novým směrem,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.

„Máme radost, že jako národní pivovar budeme spolupracovat s tradiční a prvotřídní českou značkou. Hodnoty, zodpovědný přístup k podnikání a vize udržitelné budoucnosti se totiž v mnohém prolínají s přístupem a posláním našeho pivovaru. Spolupráce s ostatními, často nezvyklými partnery nás vždy rozvíjí a posouvá, ale především nás prostě baví,“ doplňuje Petr Dvořák, generální ředitel Budějovického Budvaru

Nový výrobek z kategorie tzv. beermixů je výsledkem usilovné spolupráce společného týmu expertů, kteří se zápalem a zaujetím vyvinuli vynikající produkt pro české milovníky ochucených nealkoholických piv. Novinka se bude vyrábět výhradně v Budějovickém Budvaru, a to na nové, moderní lince s hodinovou kapacitou 55 000 plechovek, jejíž instalaci oznámil pivovar začátkem roku. Mattoni, jež má dlouhou zkušenost s chuťovými preferencemi českých spotřebitelů, pro tuto příležitost vyvinula zcela nové příchutě. Kromě tradičních a oblíbených citrusových mixů přinese novinka také některé nové chuťové kombinace, které zatím na trhu k dostání nejsou. 

„Na uvedení novinky jsme se intenzivně připravovali, aktivně jsme zapojili i spotřebitele. Velice nás potěšilo zjištění, že zejména mladí vítají samotnou spolupráci dvou českých tradičních značek a jejich společné úsilí přinést na trh atraktivní novinku,“ dodává Alessandro Pasquale.

Spotřebitelské testování produktu tak potvrdilo vysokou oblibu produktu a pozitivní vnímání spojení značek s velkým renomé a technologickým know-how.

O Budějovickém Budvaru

Budějovický Budvar je největší pivovar v České republice, který je stále v českých rukou. Jako národní pivovar patří navíc tak trochu nám všem. I vám.

Pivovar si zakládá na kvalitě svého piva. Všechna piva vaří pouze v Českých Budějovicích, z kvalitních surovin a nechává je zrát (ležet) v pivovarských ležáckých tancích. Dělá tak dobré jméno celému pivovarskému řemeslu nejen v České republice, ale i ve světě, kam exportuje přes 1,2 milionů hektolitrů piva ročně – nejvíce ze všech českých značek.

O Mattoni 1873

Mattoni 1873 je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě, s kořeny sahajícími
do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina
v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale.Své produkty Mattoni 1873 vyváží do téměř 20 zemí světa a vlastní zahraniční značky minerálních vod
v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V Bulharsku, Slovensku a Maďarsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo. Ve všech zemích, kde skupina operuje, zaměstnává na 3 200 zaměstnanců.