Praha, 3. února – Nové logo hokejové Slavie, které bylo na začátku loňské sezóny jedním z hlavních prvků nové klubové identity, získalo prestižní cenu za design v celosvětové soutěži Worldwide Logo Design Award. Za novým vizuálním konceptem hokejové Slavie stojí kreativní studio BREAKIT.
Hokejová Slavia změnila svou vizuální identitu na startu loňské sezóny při příležitosti 120. výročí založení klubu. Základem nového loga je hvězda, která je odkazem na tradiční hodnoty a dlouhou historii klubu. Kromě vizuální přeměny je součástí nové identity i nové motto „Hluboko kořeny, vysoko cíl“.
„Po představení nové identity nás potěšily kladné reakce, které jsme dostali od fanoušků, hráčů i dalších osobností, které jsou spjaté se Slavií. Všichni se s novou podobou loga a dresů velmi rychle sžili, proto jsme rádi, že jsme uspěli i u odborníků,” uvádí marketingový manažer Jakub Mezlík.
Změna se projevila nejen v novém logu a dresech všech týmů od žáků až po A – tým, ale i např. v podobě exteriéru zimního stadionu, v kompletní kolekci sportovního i volnočasového oblečení
pro hráče i fanoušky i řady dalších upomínkových předmětů.
„Loni už jsme podobnou cenu získali za novou identitu jednoho extraligového hokejového klubu. Hokej, ale také např. ragby, je pro nás spíš srdeční záležitost, stojíme za úspěšnou proměnou i novými komunikačními a vizuálními koncepty řady významných českých společností. A každé podobné ocenění je pro nás impulzem a motorem dalšího růstu,“ uzavřel majitel kreativního studia BREAKIT Radek Sitta.
Prestižní ceny WOLDA se udělují jak za zcela nové designy, tak i za přeměnu stávajících log na nová. Studio BREAKIT je letos jediným českým oceněným zástupcem, mezi oceněnými se ocitlo podruhé
v řadě. Porotu cen WOLDA tvoří designéři a art directoři ze čtyřech kontinentů, ocenění letos převzala studia a agentury z více než tří desítek zemí.
O BREAKIT
Kreativní studio BREAKIT (dříve Orbis Pictures) vzniklo v roce 2007, kromě kreativity v designu se zaměřuje na tvorbu marketingových strategií, pomáhá firmám s komunikací či produkcí. Tvoří kreativní, ale zároveň strategicky funkční řešení.