BAUHAUS spouští novou kampaň: Vojta Kotek jako nešikovný manžel, Eliška Jansová jako vyrovnaná manželka s nadhledem

Praha, 14. 2. 2022 – Síť odborných center BAUHAUS dnes spouští novou kampaň s názvem „Nešikovný manžel“. Režie spotů a ztvárnění ústřední postavy se ujal Vojta Kotek. „Cílem nové kampaně je přiblížit se českému zákazníkovi co nejvíce, proto jsme vůbec poprvé vsadili na české herce a tvůrce. Zároveň chceme představit BAUHAUS jako místo, kde zákazníci pořídí vše potřebné pro byt, dům a zahradu, ať už v případě plánovaných, tak i zcela nečekaných situací. V neposlední řadě klademe v kampani důraz na náš nově spuštěný e-shop,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.

Ve spotech vystoupí vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Vojta Kotek je nejenom velmi zkušený herec, ale také režisér s precizním přístupem k práci. Věříme, že spolu s odlehčenou formou sdělení, kterou jsme pro letošní kampaň zvolili, budou mít spoty u diváků úspěch,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS s tím, že se zákazníci mohou těšit na situace, které přináší sám život a se kterými se mohou nejen ztotožnit, ale i zasmát.

Na nové podobě komunikace spolupracovaly společnosti KNOWWORKS a Stink Films. Autory kreativního návrhu jsou Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang, kteří s Vojtou Kotkem již v minulosti spolupracovali a vytvořili několik legendárních spotů. Spoty režíroval sám Vojta Kotek.

Jarní část kampaně bude k vidění na televizních obrazovkách TV Nova, Prima a ČT od 14. února. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně on-line, rádia, printu nebo OOH. Probíhat bude také přímo v odborných centrech BAUHAUS, kde bude doplněna o instore prvky.

O společnosti

První odborné centrum BAUHAUS bylo otevřeno na jaře roku 1960 v německém Mannheimu. Od té doby se stal BAUHAUS tradičním místem pro nákup všeho potřebného pro dílnu, dům i zahradu. Miliony zákazníků najdou pod jednou střechou 15 oddělení a díky tomu šetří nejen čas, ale i peníze a starosti spojené se sháněním všech nezbytností. 

V České republice je BAUHAUS otevřen zákazníkům již od roku 1993 a aktuálně najdete jeho prodejny v 5 městech po celé České republice.  Společnost se mimo jiné angažuje v mnohých CSR aktivitách, dlouhodobě svou pomoc směřuje k dětským domovům a nadačním fondům pro děti a hendikepované, ale i nemocnicím. BAUHAUS stále více dbá na životní prostředí, a proto spolupracuje na vývoji udržitelných alternativ nabízených produktů. 

www.bauhaus.cz