Kreativní studio Lunchmeat přichází po pěti letech s redesignem vizuální identity a novým webem z dílny grafického studia Anymade. Oba subjekty tím navazují na dlouholetou spolupráci, která se propsala mimo jiné do grafiky celkem pěti ročníků Lunchmeat festivalu nebo do vizuality pop up klubu NEONE. Za loňskou identitu Lunchmeat festivalu je studio Anymade nominováno na cenu Czech Grand Design 2021 v kategorii Grafický designér roku. Nová identita reprezentuje minimalistický přístup, drzost a osobitost, se kterými Lunchmeat studio pracuje i v rámci realizace projektů.
“Identita přirozeně navazuje na předešlou spolupráci. Jde pouze o další část z neustále se rozvíjejícího celku a sama o sobě bude mít tendenci se dále proměňovat dle potřeb a směřování studia,” říká Petr Cabalka ze studia Anymade.
Lunchmeat studio v čele s Jakubem Peškem je tvůrčí a produkční kolektiv aktivní na mezinárodní scéně už více než dekádu, ačkoli jako samostatná značka oficiálně vzniklo až v roce 2017. Zaměřuje se na digitální média, interaktivitu, a uživatelský zážitek. Projekty řeší komplexně od zpracování kreativní idey, až k realizaci. Za dobu svého působení spolupracovalo se značkami Adidas, Nike, GoPro, Preciosa, Kunsthalle, MBPFW, NGP, Signal Festival, nebo GreenPeace, a každoročně se podílí na aktivitách mezinárodního Lunchmeat festivalu, zaměřeného na alternativní progresivní elektronickou hudbu a nová média.
IG Lunchmeat studio
FB Lunchmeat studio