Český fulfillment má nového mluvčího. Skladon startuje komunikaci s agenturou FYI Prague

23. 2. 2022 – Skladon, jeden z největších českých hráčů na poli fulfillmentu, navázal spolupráci s komunikační agenturou FYI Prague. Agentura Jana Řezáče a Františka Brože pomůže Skladonu s korporátní komunikací i profilací v rámci témat z oblasti skladování, logistiky a e-commerce.

Skladon přináší vhled do mnoha aktuálních trendů spojených se skladováním, lokální i mezinárodní logistikou a samotným fulfillmentem, a to včetně témat automatizace a robotizace ve skladech. Komunikační aktivity se budou věnovat také zahraniční expanzi Skladonu, se kterou bude spojená výstavba distribučních center na dalších klíčových trzích v Evropě.

„Vidíme, že potřeba outsourcingu logistiky strmě roste, protože e-shopy v rychle rostoucí e-commerce hledají cesty, jak udržitelně škálovat byznys, a přitom zachovat špičkovou uživatelskou zkušenost pro své zákazníky. Ačkoli je logistika pro každého obchodníka velmi palčivým tématem, k veřejně diskuzi prakticky nedochází. To chceme změnit, protože jen tak se může celý trh dále zdravě vyvíjet a služby spojené s e-commerce dále posouvat,“ vysvětluje okolnosti zahájení komunikace Skladonu Patrik Babinec, spoluzakladatel společnosti.

Skladon je poskytovatelem kompletních logistických služeb pro e-commerce, od skladování zboží po samotnou expedici zásilek, a v roce 2021 rozeslal 400 000 zásilek do 182 zemí světa. Z multimodálního nákladního hubu v ostravském Mošnově, jemuž nechybí přímý vstup na místní nákladní letiště a přímá vlaková linka do přístavu v Antverpách, je Skladon schopen doručovat do čtyř okolních států v režimu „same day”. Skladon působí jako poskytovatel fulfillmentu především pro střední a větší e-shopy včetně značek jako Skinners, Snuggs nebo Kilpi.


„Skladon za 7 let své existence vybudoval skvělou službu, která českým obchodníkům pomáhá růst i expandovat a uspět v zahraničí. Firma má zázemí unikátního multimodálního logistického areálu, špičkovou technologii, dobře nastavené procesy a disponuje daty i know-how, které v Česku nemají obdoby. Naším cílem bude, abychom Skladonu pomohli problematiku fulfillmentu dostat do širšího povědomí, popsat jeho význam pro českou e-commerce a moderovat diskuzi o potřebách českých e-shopů,“ líčí Michal Marek, z FYI Prague, který zakázku povede na straně agentury.