Plzeňský Prazdroj si ve výběrovém řízení na konci roku 2021 vybral agenturu WeDigital jako parťáka pro obsahovou strategii a správu profilů Sládci v akci na Facebooku a Instagramu. Sládci v akci chtějí šířit osvětu a ukazovat, jak vypadá kvalitní čepované pivo i pozvednout českou pivní kulturu. Pro spolupráci, jež odstartovala v únoru, si vybrali agenturu WeDigital, která má v pivním světě zkušenosti. Aktuálně pracuje pro Pivovar Proud a podílí se také na strategiích digitální komunikace značky Pilsner Urquell.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/02/FB_cover-01-1024x450.png)
Začátkem února si agentura WeDigital přebrala správu sociálních sítí multibrandového profiliu Plzeňského Prazdoje Sládci v akci. Konkrétně bude pečovat o jejich Instagram a Facebook. Profesionálního správce profilů na sociálních sítích si v Plzeňské Prazdroji vybrali i proto, že chtějí oslovit nové publikum, kam patří i spotřebitelé. Ambiciózním cílem je skrze komunikaci na těchto sociálních sítích dále pozvednout českou pivní kulturu a šířit osvětu kvalitně čepovaného piva.
Zadání má agentura jasné: posunout komunikaci více k samotným spotřebitelům, a to zábavnou, čtivou a inspirativní formou.
“Máme velkou radost, že si nás Plzeňský Prazdroj vybral. Společně budeme tedy komunikaci více orientovat na spotřebitele. Máme v plánu využívat další edukativní videa, zábavné formáty a grafické prvky. Rozhodně budeme i nadále pracovat se samotnými obchodními sládky a ukazovat dobrou práci výčepních. Nechceme, aby se naším zapojením ztratila tolik potřebná autenticita a duch zakladatelů nápadu na profil Sládci v akci. Stávající fanoušci jsou už zvyklí na své sládky, znají je a chtějí i nadále cítit jejich blízkost, zajímají se o jejich názory i zkušenosti, ” komentovala vyhrané výběrové řízení Andrea Hurychová, zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital.
“Doposud jsme se zaměřovali hlavně na komunikaci a edukaci samotných výčepních. Postovali jsme edukativní videa určená primárně výčepním – jak mít správně složený kohout, jak poznat čisté pivní vedení a jak načepovat správnou hladinku. Dávali jsme nahlédnout do zákulisí soutěží výčepních v Čechách i na Slovensku i poodhalovali, jak vypadá profesní život našich kolegů, kteří jsou těmi hlavními představiteli a nositeli české pivní kultury. V tom chceme pokračovat i v roce 2022, kdy jsme komunikaci svěřili do rukou profíků. Očekáváme, že nás posune ke komunikaci, která pomůže náš cíl přiblížit nejen dalším výčepním, ale i naučí běžné spotřebitele poznat kvalitu čepovaného piva a vyžadovat jí,” říká Martin Hložek, jeden z obchodních sládků a zakladatelů profilu.
Sociální sítě Sládci v akci byly založeny v době prvního koronavirového lockdownu, tedy na jaře 2020, z iniciativy obchodních sládků. Byly zamýšleny jako komunikační nástroj směrem k zákazníkům obchodních sládků, tedy k jednotlivým provozovnám a výčepním. Už z této podstaty jsou profily od začátku svého působení multibrandové. Prostor v nich dostávají všechny značky Plzeňského Prazdroje.
Od agentury WeDigital Sládci v akci chtěli ucelenou koncepci komunikace. Agentura představila dlouhodobou, udržitelnou a smysluplnou obsahovou strategii komunikace na sítích a je schopna zajistit i vše ostatní spojené s úspěšnou komunikací značky, včetně správy profilů. Agentura se bude soustředit jak na odbornou veřejnost (výčepní a provozovny), tak na obsah a styl komunikace, který bude mířit na samotné spotřebitele
a zaujme je. Sledovat společnou práci obchodních sládků a agentury WeDigital můžete od února na Instagramu (https://www.instagram.com/sladcivakci/) a Facebooku (https://www.facebook.com/Sl%C3%A1dci-v-akci-380098848727279).