![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/02/Boldem-digitalni-marketing-spolecna-1024x683.jpg)
Nová platforma pro digitální marketing nabízí společné výhody pro jednotlivce, menší firmy i korporace. Aplikace pomůže při rozjezdu se start-upem nebo při řízení e-shopu, živnosti či ordinace.
Ve čtvrtek 3.3. se veřejnosti představí nový marketingový nástroj s názvem Boldem. Zajišťuje péči o nové i stávající zákazníky, a to automaticky a více kanály najednou. Ať už e-mailem, SMS nebo přes sociální sítě. Segmentace, automatizace a A/B testování zaručuje přesné cílení a díky připraveným zdrojům žádná kampaň nemusí začínat od nuly. Boldem umožňuje přípravu bloků, od záhlaví až k zápatí, které lze uložit, znovu použít nebo znovu vytvořit.
Volba mezi rodinou, prací a komunikací se zákazníky je již minulostí. Boldem zasáhne publikum všech tvarů i velikostí. Ušetří čas i peníze. Pomůže najít, uchopit a zúročit data, která uvádějí trend. Přehledné API a integrace propojí firemní systémy a obohatí digitální marketing. Bere v úvahu rizika korporátů a nabízí řešení. Boldem je komunikační nástroj, který ušetří 34 milionů korun jen při doručování obchodních podmínek. Nabízí technické zázemím a naši lidskou inteligenci, která je k dispozici 24/7 kdekoli na světě.
Zvýrazněte svůj marketing Boldem
„Název má vystihnout samotnou aplikaci“. Bold v angličtině znamená výrazný/tučný, stejně tak ale odvážný, nebojácný nebo troufalý. Všechny významy vystihují naši službu. Jinými slovy, chceme, aby se naši zákazníci byli odvážní a nebáli se svá slova prodat. Jedině tak dokážou svůj marketing posunout dál“ říká Ondřej Soldán, marketingový manažer ve společnosti Webkomplet.
„Boldem usnadňuje komunikaci, podporuje prodej, ale i samotný brand. Mailing stále patří mezi progresivní odvětví marketingu a tento trend se nezmění ani v příští dekádě. Má čtyřikrát větší ROI v porovnání s ostatními marketingovými nástroji. Pokud je uchopen správně, je jedno jestli jej používá jednotlivec, firma nebo korporát. Přínos zajistí vždy a všem“ dodává Břetislav Strnad, ředitel společnosti Webkomplet.
Digitální marketing bez hranic
„Jsme si vědomi, že každý zákazník je jedinečný. Nachází se na jiné pozici, disponuje jinými požadavky a také zdroji. Jednotlivec (Hanka), firma nebo korporát (Banka) potřebuje jiný přístup a využívat jiné funkce. Ty jsou však pro všechny skupiny stejné. Boldem nabízí vše všem co chtějí a potřebují“ dodává Jaroslav Bouška, technický ředitel ve společnosti Webkomplet.
Webkomplet, s.r.o.
Společnost byla založena v Brně v říjnu 2009 Břetislavem Strnadem. Zabývá se digitálním marketingem, zejména pak e-mail marketingem.