Electro World jmenoval novou marketingovou manažerku

Česká republika, Praha – 7. března 2022 – Společnost Electro World oznámila personální změnu ve vedení marketingového oddělení. Marketingovou manažerkou se zde stala Hana Veleková, která v síti kamenných elektroprodejen s e-shopem začala pracovat na začátku února, a nastoupila tak na uvolněné místo po Tomáši Kováříkovi, který v Electro Worldu ukončil své působení na konci prosince. 

S řízením marketingu má Hana Veleková dlouholeté zkušenosti. Do Electro Worldu přichází ze společnosti Setos, významného distributora a prodejce mobilních telefonů a spotřební elektroniky v rámci maloobchodní prodejní sítě Samsung značkové prodejny, iSETOS a Space, kde taktéž působila na pozici marketingové manažerky a zajišťovala zde řízení komunikace.

„Jsem ráda, že se mohu podílet na marketingových aktivitách, aby Electro World dále posiloval své postavení na trhu a pokračovat v dlouhodobém budování vztahu mezi značkou a zákazníky. V tomto úsilí se mohu spoléhat na motivovaný tým marketingových specialistů, kterým Electro World disponuje.“ říká ke svému novému působení Hana Veleková.

Hanka je zkušená manažerka s bohatou praxí v marketingu. Jsem rád, že se nám ji podařilo získat. Věřím, že pro náš tým, naše prodejny a naše zákazníky bude přínosem a pomůže nám pokračovat v dalším budování dobrého jména Electro World. Mezi naše největší letošní priority patří marketingová podpora nových prodejen v menších městech, které máme v portfoliu od dubna loňského roku. Také se společně s Hankou zaměříme na další posilování naší značky v online prostředí,“ říká o nové posile Michal Navrátil, obchodní ředitel společnosti Electro World. 

O společnosti Electro World

Společnost Electro World je jedním z největších multikanálových řetězců specializujících se na prodej spotřební elektroniky, výpočetní a telekomunikační techniky, domácích elektrospotřebičů a veškerého příslušenství, včetně poskytování souvisejících služeb. V letech 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 a 2022 byla oceněna prestižním titulem Superbrands, který je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.