20. 4. 2022, Praha – Součástí české pobočky společnosti Adform, jediné globální, nezávislé a plně integrované reklamní platformy stvořené pro účely moderního marketingu, se nově stává David Sedliský. Z pozice Senior Publisher Solutions Specialist se bude starat o rozvoj nabídkové části reklamní platformy.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/04/David-Sedlisky-769x1024.jpg)
David Sedliský působil od roku 2016 jako Senior RTB specialista v Havas Media. Na starosti měl jak plánování, vytváření a optimalizaci RTB kampaní, tak i přímou komunikaci s klienty. Podílel se rovněž na tendrech. Mezi jeho klienty patřily společnosti z oboru auto-moto, FMCG, energetiky, retailu nebo pojišťovnictví.
„Už na tehdejší pozici jsem měl možnost pracovat s produkty nejen od Adformu, ale i s konkurenčními platformami. Tyto zkušenosti mi nyní pomohou s větším přehledem na trhu,” komentuje Sedliský své působení v Havas Media.
Od roku 2019 pracoval ve společnosti Vodafone. Zde pokračoval na stejné pozici. Rozvíjel dosavadní brandové a performance kampaně pro business i consumer zákazníky. Věnoval se také problematice brand safety a stal se brand safety ambasadorem pro online marketing.
„Jsme moc rádi, že David rozšířil náš team a bude se podílet na rozvoji našich služeb pro publishery. Přichází s bohatými zkušenostmi z agenturního prostředí a rovněž na straně globálního klienta. Věřím, že se mu podaří dále úspěšně rozvíjet náš vydavatelský business v regionu CEE, APAC & MEA,” doplňuje Michael Štádler, Country manager pro Českou republiku a Slovensko v Adformu.
O Adformu
Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.