Obchodní řetězec BILLA startuje před létem kampaň s produkty Disney

  • Až do 29. června 2022 nabídne BILLA ve své věrnostní kampani produkty z kolekce Disney. K jejich zakoupení za symbolickou cenu stačí sbírat nálepky na sbírací kartu, které zákazníci získají při nákupech v BILLE.
  • Za každých utracených 250 korun dostanou zákazníci jednu nálepku. Za 10 nebo 15 nálepek si mohou vybrat jeden z Disney výrobků se slevou a za menší doplatek uvedený ve sbírací kartě si ho pořídit.
  • S každým zakoupeným produktem z kolekce Disney mohou členové BILLA Bonus clubu soutěžit o hodnotné ceny. Hlavní výhrou je rodinný výlet do Disneylandu. 

Řetězec BILLA spustila ve svých prodejnách novou věrnostní kampaň Disney pro zákazníky, kteří do prodejen chodí nakupovat pravidelně. Za každých utracených 250 korun získají zákazníci 1 nálepku do sbírací karty. Nasbírané body mohou následně použít na zakoupení produktu z kolekce Disney. Členové BILLA Bonus clubu si navíc s každým zakoupeným produktem Disney zasoutěží o hodnotné ceny, mimo jiné i o rodinný výlet do Disneylandu. Akce potrvá v prodejnách BILLA až do 29. června.

Řetězec BILLA před startem léta přichází s kampaní s motivy oblíbených postaviček Disney. Výrobky si budou moci zakoupit ti zákazníci, kteří na své sbírací karty nasbírají příslušný počet nálepek, přičemž za každých 250 korun utracených v prodejně BILLA obdrží jednu nálepku. Po získání 10 anebo 15 nálepek budou mít možnost zakoupení jednoho z výrobků Disney za doplatek uvedený ve sbírací kartě.

V nabídce jsou například skleničky, osušky nebo fleecové deky s postavičkami Mickeyho, Minnie, Daisy, Goofyho, Pluta či Donalda. Při nasbírání 10 nálepek budou mít zákazníci nárok na slevu 70 % nebo 73 % podle toho, o jaký produkt půjde. Nasbírání 15 nálepek přinese slevu 92 % na vybraný produkt skleničky s motivem Disney. Nálepky zákazníci uplatní předložením sbírací karty u pokladny.

Členové věrnostního klubu BILLA Bonus club navíc budou moci soutěžit o hodnotné ceny, z nichž hlavní výhrou bude rodinný výlet do Disneylandu. Pro účast v soutěži musí členové klubu sbírat nálepky za nákupy, zakoupit některý z uvedených produktů Disney a následně při placení předložit svou BILLA Bonus club kartu. Poté nahrají svou účtenku na web www.billa.cz/disney a budou zařazeni do slosování. 

Kampaň Disney odstartovala ve všech řetězcích BILLA 13. dubna a poběží do 29. června. Produkty Disney si zákazníci budou moci v prodejnách BILLA vyzvednout až do 6. července.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.