V rámci Dne Země se mohou hráči Fishing Clash zapojit do uklízení Amazonky

Společnost Huawei se zapojila do výzvy firmy Ten square Games, které se hráči mohou zúčastnit prostřednictvím hry Fishing Clash, která je dostupná ke stažení v obchodu s aplikacemi AppGallery. Společnosti se tak v rámci oslav Dne Země, který letos spadá na 22. dubna, snaží šířit osvětu o důležitosti péče o životní prostředí. Cílem výzvy je, aby hráči v rámci hry pomohli vyčistit řeku Amazonku. Firma TSG navíc vysadí tolik stromů, kolik hráčů se do hry zapojí.

Díky hře Fishing Clash, kterou si uživatelé mohou stáhnout na zařízení Huawei pomocí obchodu s aplikacemi AppGallery, se lidé mohli zapojit do výzvy, která probíhala minulý rok v rámci Světového dne vody. Tenkrát bylo cílem výzvy vyčistit co nejvíce oceánů a zachránit tak živočišné druhy, které jsou kvůli znečištěnému prostředí v ohrožení. 

Fanoušci hry Fishing Clash tento rok zaměří svou mušku jinam než na exotické druhy ryb. Cílem hry bude vylovit co nejvíce odpadků ze dna Amazonky. Společnost jim bude dělat opice, jaguár a vlk. Proč právě tato zvířata? Jejich počet totiž důsledkem znečištěné vody rapidně klesá. Body, které hráč při hře nasbírá, jsou virtuálně přeneseny na účet na podporu výsadby nových stromů.

“Naší hlavní prioritou v Huawei je šířit osvětu o ochraně životního prostředí a podpořit tak zodpovědné chování. Je fascinující, že pomocí mobilních her jsme schopni v uživatelích vyvolat chuť ke změně a podpořit tak zdravé návyky i v reálném světě. Výzvy TSG v rámci Dne Země odráží naše hodnoty, které jako firma máme,” říká Dr. Jaime Gonzalo, viceprezident Huawei Consumer BG pro Evropu. 

Společnost Huawei se v rámci udržitelnosti snaží řídit čtyřmi strategiemi, které jsou: digitální začleňování, bezpečnost a důvěryhodnost, ochrana životního prostředí a zdravý a harmonický ekosystém. V posledních dvou letech pomohla společnost Huawei, efektivněji hospodařit s přírodními zdroji a s ochranou životního prostředí 22 chráněným oblastem v 18 zemích. Její emise CO2 na milion RMB tržeb byly v loňském roce o 33,2% nižší než v roce 2012. Kromě toho si díky svému závazku používat ekologicky šetrné materiály, udržitelnější obaly a snižování odpadů vysloužila skóre „A“ od společnosti CDP, neziskové organizace, která provozuje globální systém zveřejňování informací pro investory, společnosti, města, státy a regiony za účelem řízení jejich dopadů na životní prostředí.

Fishing Clash si můžete stáhnout v AppGallery, třetím největším obchodě s aplikacemi, který aktuálně nabízí ke stažení až 187 000 aplikací. AppGallery je dustupný v 170 zemích a měsíčně má až 580 milionů aktivních uživatelů.  

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.